annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie kan mij deze 2 aanbiedingen uitleggen, is het nu een veiling of nu kope

ladybelgie
Community-lid

het gaat over obj. 300564107518 die staat als nu kopen voor 499 euro, maar er is er al 1 verkocht voor 339 euro.


Staat trouwens in een normale winkel voor maar 335 euro te koop.



En deze 300568973753 die staat ook als nu kopen voor 299 euro, maar er is er ook al 1 verkocht voor 159 euro.


Staat trouwens in een normale winkel voor maar 199 euro te koop.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Wie kan mij deze 2 aanbiedingen uitleggen, is het nu een veiling of nu kope

Het gaat duidelijk over twee 'nu kopen'-aanbiedingen.


Wat de prijs betreft: ieder vraagt wat hij wil ...


Blijkbaar heeft de verkoper zijn prijzen verhoogd.


Of dat verantwoord is zal blijken uit zijn toekomstige verkopen (of het uitblijven ervan).




Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Wie kan mij deze 2 aanbiedingen uitleggen, is het nu een veiling of nu kope

ikke-bay
Community-lid

een dergelijke prijsverhoging wordt slechts toegepast als de verkoper geen of bijna geen stock meer heeft. Op deze manier moet hij zijn aanbieding niet stopzetten en blijft hij hoog in de rankings.



Het bijkomende voordeel is dat wanneer iemand dan toch beslist deze prijs te betalen de koper gewoon het item tegen winkelprijs ergens kan gaan halen en toch nog een mooie winst kan opstrijken

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Wie kan mij deze 2 aanbiedingen uitleggen, is het nu een veiling of nu kope

interessant, zo ver had ik nog niet gedacht .... maar is dit dan niet de klant bedriegen?  Als hij in de feedbacks kijkt en ziet dat je bepaalde items reeds herhaalde keren voor veel minder verkocht?


 


't Is een vraag die ik me stel.


 


Johan

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Wie kan mij deze 2 aanbiedingen uitleggen, is het nu een veiling of nu kope

Wel die prijsverhogingen gebeuren regelmatig... zo verlies je niet je positie in de aanbiedingen en door het tijdelijk op zo'n prijs te zetten dat het toch niet verkocht word behoud je die plaats... gebeurt 80% van de tijd als je uit stock geraakt (onze engelse vrienden doen dit vaak X-( )



Maar ik heb hier toch mijn bedenkingen bij deze verkoper...is blijkbaar iemand die GEEN stock heeft en dus alles nog moet gaan kopen nadat hij/zij iets verkocht heeft.



Heeft vorige keer blijkbaar zijn broek gescheurt aan deze verkopen...

Bericht 5 van 5
laatste antwoord