annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bod gewonnen maar verkoper zegt al verkocht te zijn op andere site !

tsarkimpens
Community-lid

hallo ik heb onlangs een jurkje gewonnen , weliswaar aan 1 euro... ,


ik had ervoor verscheidene mails gestuurd waarin ik vroeg of ze het ook opstuurde daarop antwoorde ze van niet.


dus geen probleem ik zou het wel ophalen dacht ik.


toen het bod afliep en ik het won met 1 euro stuurde ik nog een mail om te vragen welk merk het was.


daarop antwoorde een paar uur nadat ik het bod had gewonnen :




dsl mais la robe a été vendue cet après midi sur
un autre site , mais pas moyen d'annuler la vente
sur ebay .... toutes nos excuses ....

bien à vous

G.rondou



met andere woorden dat ze ''zonet' het jurkje al verkocht had op een andere site ...



nu vind ik het wel een echt mooi jurkje en zou het wel willen hebben ...


wat kan ik hieraan doen ?ik geloof echter ook nietdat het jurkje al verkocht is hoor , prijswaarde nieuw (zegt ze op de veilingspagina is 300euro)



welke stappen kan ik ondernemen en zal het ook nut hebben ? ik heb nog niet betaald... maar heb dus nog 7 dagen tijd zoals ebay voorschrijft.


grtjs


Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

bod gewonnen maar verkoper zegt al verkocht te zijn op andere site !

tjr0000
Community-lid

Daar is, vrees ik, weinig aan te doen. Je kan namelijk niemand verplichten om te verkopen. Het is natuurlijk niet netjes. Betalen moet je zeker niet doen en dat heb je dus ook nog niet gedaan. Shrijf misschien eens een vriendelijke mail en zeg dat je op deze manier niet anders kan dan negatieve feedback geven. Maar eerst kun je beter een geschil openen. Soms komt er dan iets los van de andere kant.


Dus eerst geschil openen en als daar na een paar dagen geen reactie op komt, een mail sturen.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

bod gewonnen maar verkoper zegt al verkocht te zijn op andere site !

tsarkimpens
Community-lid

zij heeft ook nog geen feedback gegeven en zij heeft ook de koop nog niet geanulleerd mits verscheidene mails die ik haar stuurde om het te annuleren ...


ik vrees ook dat ze als ik een neg. feedback geef ze het ook terug kan doen want daarop heeft ze ook nog niks gedaan....

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

bod gewonnen maar verkoper zegt al verkocht te zijn op andere site !

Een verkoper kan geen negatieve FB geven aan een koper, dus maak je geen zorgen.



m.
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

bod gewonnen maar verkoper zegt al verkocht te zijn op andere site !

tjr0000
Community-lid

Wat ook interessant is om te doen, is eens kijken of ze datzelfde jurkje nadien terug heeft aangeboden. Dan weet je natuurlijk genoeg. Als dat zo zou zijn, kun je het hele geval aan Ebay melden met bewijs van de mails die je gekregen had en de nieuwe aanbieding, als het proberen ontduiken van de kosten.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord