annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay is de minst veilige website voor aankopen van het merk DELVAUX

Omdat de controle van namaak iems niet meer vanuit Belgie gebeurt en Delvaux in het buitenland relatief onbekend is.


Door gebruik te maken van de toets' melden' kunnen de objectnummers doorgegeven worden.


Wat Delvaux betreft, wodt daar NOOIT op gereageerd.


Dus melden is zinsloos.


Dagelijks worden namaaktassen,als zijnde authentiek, verkocht voor zeer hoge bedragen.


Op 2..en K worden al die items verwijderd en zal je momenteel geen namaak kopen in de veronderstelling dat je een echte Delvaux hebt gekocht.


Je mag me altijd om raad vragen,zodat je je biedbedrag kan afstemmen op de werkelijke waarde van de tas

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

ebay is de minst veilige website voor aankopen van het merk DELVAUX

martijn@ebay.com
Community-lid

Hallo Siemenpoes,

Bedankt voor de aangeboden hulp.

Mvg,
Martijn

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

ebay is de minst veilige website voor aankopen van het merk DELVAUX

Inderdaad de allerbeste manier om kopers te behoeden ,is een waarschuwende advertentie te plaatsen onder de zoekterm DELVAUX     ...MAAR


OPLICHTERS LEZEN DIE ADVERTENTIE OOK EN GEVEN ZE DOOR AAN EBAY.




RESULTAAT...


DE ADVERTENTIE WORDT VERWIJDERD ,ALS ZIJNDE TEGEN DE EBAY regels.


volgens ebay moet je iets materieels verkopen!!!



De plaatser van deze advertentie wordt door ebay gestraft en de oplichters gaan gewoon verder.



Zelf heb ik al veel uitgetest,niets kan ,zonder de ebay regels te overtreden.



Meestal komt men lezen op de fora NA  bedrogen te zijn.


Ik ben al 6 jaar actief op ebay,6 jaar probeer ik met alle mogelijke middelen ,mensen tegen oplichters te beschermen



RESULTAAT



Van oplichters heb ik al meermaals pestgedrag te verduren gekregen,van ebay waarschuwingen omdat ik hun regels overtreed.



Als een verantwoordelijke van ebay hier komt lezen,hoop ik dat die eens nadenkt over het ebay beleid.



Heb juist gezien dat een moedig ,voor mij onbekende persoon,een advertentie heeft geplaatst.


Laat ze AUB staan .



-- Bewerkt door siemenpoes om 19 Sep 2010 0:11 CEST
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

ebay is de minst veilige website voor aankopen van het merk DELVAUX

hughwitte
Community-lid

De manier om tegen namaak Delvaux op te treden is om, misschien met wat voorbeelden en aantallen vervalsingen, de rechthebbende ervan te overtuigen om één van de tienduizenden deelnemers te worden aan het eBay VeRO programma. Dat is gratis, op de tijd na die men moet spenderen om de online aanbiedingen te evalueren.




Bent u geen rechthebbende van intellectuele eigendomsrechten, dan kunt u geen lid worden van het VeRO-programma.



Dit betekent echter niet dat u helemaal niet kan helpen. U kunt immers de wettige rechthebbende (de onderneming of de persoon die de eigenlijke houder is van de intellectuele eigendomsrechten) contacteren en hem/haar ertoe aanzetten met ons contact op te nemen door het VeRO-programma te promoten dat beschikbaar is via http://www.benl.ebay.be/vero of http://www.befr.ebay.be/vero.



Deelnemen door de rechthebbende aan het VeRO-programma kan op een snelle en eenvoudige manier. Vul het Meldingsformulier voor inbreuk in en stuur het per fax naar eBay. Op dit formulier geeft u de aanbieding(en) aan die inbreuk maken op uw geschonden eigendomsrechten, voorzien van een originele, goedgekeurde handtekening.



http://pages.benl.ebay.be/benl/hubs/security/vero/others.html




En als u de URLs in het Frans wil hebben, alle benl in de URL vervangen door befr 😉

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

ebay is de minst veilige website voor aankopen van het merk DELVAUX

Wil dit draadje gewoon terug naar boven brengen.


Met de gratis aanbiedingen is er weer veel keuze in namaakitems.


Kijk een beetje uit als je niet wil bedrogen worden.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord