op 03-04-2012 11:13
Ik heb in januari een pakket gekocht. netjes betaald via paypal. Het ging over preorder. Na 2 weken niets ontvangen, de verkoper melde dat ook zij met de handen in het haar zat omdat haar leverancier achter liep. Wacht nog enkele weken. Na enkele weken niets. Nogmaals bericht ontvangen dat de release begin maart zou zijn. Vriendelijke dame (powersaler) die zich verontschuldigde en zei te begrijpen dat mijn kinderen ongeduldig waren maar ze zou zo snel mogelijk opsturen. Nogmaals wachten. Ondertussen maart. Het pakket is nu ook al in de winkels te koop, dus niet meer uniek, en aan de helft van de prijs. Ik meld dat ik dus afzie van koop en mijn geld terug wil. Ok mail dat ik refund krijg en dan wordt alle contact verbroken. Mails worden niet beantwoord. Object is ook van ebay verdwenen dus feedback kan ik ook niet meer geven.
Moet ik zoals ebay me aanraad de duitse politie inschakelen?
op 03-04-2012 12:49
Niet echt verstandig om het zo lang te laten aanslepen... je hebt maar 40 dagen de tijd na aankoop om een geschil te openen, klacht neerleggen bij de Duitse politie zal, vrees ik, niet veel aarde aan de dijk brengen.
Ik ben dan ook bang dat je je geld nooit meer zal terugzien.
op 03-04-2012 20:18