annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen object ontvangen, geld weg, geen feedback

sbouwens
Community-lid

Ik heb in januari een pakket gekocht. netjes betaald via paypal. Het ging over preorder. Na 2 weken niets ontvangen, de verkoper melde dat ook zij met de handen in het haar zat omdat haar leverancier achter liep. Wacht nog enkele weken. Na enkele weken niets. Nogmaals bericht ontvangen dat de release begin maart zou zijn. Vriendelijke dame (powersaler) die zich verontschuldigde en zei te begrijpen dat mijn kinderen ongeduldig waren maar ze zou zo snel mogelijk opsturen. Nogmaals wachten. Ondertussen maart. Het pakket is nu ook al in de winkels te koop, dus niet meer uniek, en aan de helft van de prijs. Ik meld dat ik dus afzie van koop en mijn geld terug wil. Ok mail dat ik refund krijg en dan wordt alle contact verbroken. Mails worden niet beantwoord. Object is ook van ebay verdwenen dus feedback kan ik ook niet meer geven.


Moet ik zoals ebay me aanraad de duitse politie inschakelen?


 


 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

geen object ontvangen, geld weg, geen feedback

Niet echt verstandig om het zo lang te laten aanslepen... je hebt maar 40 dagen de tijd na aankoop om een geschil te openen, klacht neerleggen bij de Duitse politie zal, vrees ik, niet veel aarde aan de dijk brengen.


Ik ben dan ook bang dat je je geld nooit meer zal terugzien.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

geen object ontvangen, geld weg, geen feedback

Indien het van paypal gegaan is via je creditcard, kan je creditcardmaatschappij contacteren om het bedrag alsnog terug te eisen




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 3
laatste antwoord