annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

probleem met aankoop

Beste,

 

Ik heb een probleemke met het volgende : 

 

Ik heb een winnend bod uitgebracht op een invite voor een one plus one telefoon.

(deze zijn maar 5 dagen geldig) en vanaf activatie 24 uur.

De verkoper heeft een score van bijna 67 % en met een andere lot heeft een bieder gelijkaardige problemen.

Hij stuurde die koper van dat lot een verlopen invite ofzo. (en wil hem niet terugbetalen)

 

Nu mijn bod was 31 euro en hij was deze ochtend niet zo vlug met zijn antwoorden wel in de loop van de namiddag dat de website met een probleem met stock zit enzo.

aan de ene kant heeft die verkoper mij wel feedback en aan de andere kan weet ik dat die invite gaat verlopen , dus ik wil ook géén betaling uitvoeren en niks ontvangen.

 

Dus de verkoper aanvaardt geen teruggaven voor dit object.

 

Stel als ik nu géén invite krijg of een verlopen (expired) dan zie ik mijn geld niet terug ?

Ook als ik betaal met paypal zie ik mijn geld niet terug ?

 

Dus wat raden jullie mij aan in dit geval ?

 

Alvast dank,

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

probleem met aankoop

Ik heb een winnend bod uitgebracht op een invite 

 

Wat is een "invite"?

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

probleem met aankoop

een code om op de one plus one website die gsm te kunnen kopen.

de verkoper zegt me dat de website een technisch probleem heeft.

maar ondertussen heeft hij (de verkoper) een nieuwe aanbieding gemaakt om een invite te verkopen (ook weet hij dat er een probleem is) en die invites zijn maar korte tijd geldig (ze verlopen)

 

 

Maar die invites / codes zijn maar een korte tijd geldig. Dus wellicht als ik een betaling uitvoer naar hem , krijg ik een melding dat die al gebruikt is of expired.

 

 

voorbeeld : https://account.oneplus.net/invite/claim/GLCR-QJZ1-EN9D-8TTA

dit is zo een invite code maar deze is reeds verlopen.

 

ook ben ik achteraf lid geworden van het forum en het blijkt dat ze zo een invite niet goedkeuren voor verkoop.

Creating a thread to sell/purchase/barter any service and/or product is not allowed."

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

probleem met aankoop

verkoop van tickets ofzo zou ook tegen de policy zijn van ebay ?

Bericht 4 van 4
laatste antwoord