annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pseudo account - veiligheid op EBAY- hackers !!!

Op 8 september krijg ik 8 berichten van EBAY een account security partner warning in 2 minuten tijd  dat het verkopers-account waarschijnlijk overgenomen was door een "derde partij"+ het object waarop ik geboden heb verwijderd is,

 

Ondertussen had ik dit object betaald in volle vertrouwen met het enige aanvaarde betaling door de verkoper via een transfer.,de verkoper heeft of had  752 feedback 100 % feedback en lid sinds 2005, dus betrouwbaar ! naar mijn mening !!

 

Tot nu toe nog altijd niets ontvangen ( volgens EBAY kan ik binne 14 dagen reageren op de verkoop :5 ) en natuurlijk steekt EBAY zich weg achter PAYPAL,

nu antwoordt EBAY in enkele mails dat het account nog steeds bestaat en dat ik de verkoper moet contacteren om mijn object te vragen of een refund te vragen. Helaas geen antwoord van dit account, wat dacht je, tot 2 x om uitleg gevraagd aan de verkoper.


in een tweede mail zegt EBAY om feedback te geven aan de verkoper, maar natuurlijk gaat dit niet vermits het object verwijderd is, blijkbaar is EBAY niet op de hoogte van hun eigen spelregels. ondertussen staat het account nog altijd actief en worden verschillende zaken te koop aangeboden.
Natuurlijk steekt EBAY zich weg achter de privacy en maakt ze de identiteit van dit account niet bekend, voor mij  moeten ze dit niet mededelen aan mij  (want ik zal dit toch nooit krijgen- de privacy wet he )maar zij zelf kunnen toch de identiteit van dit account vergelijken met de betaal-gegevens en identiteit van de bankrekening en identiteit van de houder die ik hen gegeven heb ... zo moeilijk is toch niet of moeten er nog slachtoffers vallen !!! Om mijn geld kan ik fluiten  dat is 200 % zeker ...

EBAY 's antwoord antwoord om contact op te nemen met mijn bank heb ik gedaan; de bank kan het geld niet terug vorderen en ja mijn bank  kent alle gegevens van de bank in het buitenland en identiteit, de bankrekening was een IBAN geverifieerde rekening en 100% valabel, ik veronderstel dat je toch een identiteitsbewijs moet voorleggen om een bankrekening te openen dus.

Ja aangifte gedaan bij de federale overheid via meldpunt fraude en oplichting + op zondag 13 september om 07.30 kom ik pas in aanmerking bij de locale politie op een proces verbaal op te stellen, zo gaat dat tegenwoordig in deze digitale tijd  het slachtofferhulp met een slakkengang en daders via de elektronische snelweg,


Klacht indien bij politie en federale overheid ok, maar stel je jezelf burgelijke partij  stellen ???dat kun je nog voor de gerechtskosten opdraaien. een PV opstellen tegen dergelijke criminelen brengt dit zoden aan de dijk???? tja ...

moeten er nog meer slachtoffers vallen EBAY -veiligheid is 0,0000000000 en niet met antwoorden komen we begrijpen uw probleem en hebben uw geval bij een hoger niveau bij EBAY voorgelegd ... EBAY is absoluut niet veilig op die manier, iedereen met slechte bedoelingen kan zomaar een account overnemen en ondertussen blijft dat account maar open 
volgende stap account sluiten en case closed voor EBAY !!!  en daders ergens anders beginnen een account over nemen ...

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0