annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"Hello Titty"(Kitty) Star Wars Vader Parody Tee T-Shirt

eljimi1
Community-lid

beste leden,


 


bestel NOOIT bij deze user xxx (bewerkt door ebay), want je bent gegarandeerd je geld kwijt, zonder iets te ontvangen.


 


ik heb begin augustus dit item met nummer 120593489250 gekocht van die user betaald met paypal). ik heb t item nooit ontvangen.


 


ik heb verscheidene berichten gestuurd naar deze user via ebay en heb slechts 2 keer antwoord gekregen van hem: de 1e keer na mijn 1e bericht en de laatste keer na mijn laatste bericht. ik heb verschillende keren gevraagd waar mijn t-shirt bleef. de user antwoordde op mijn 1e bericht dat t item geshipt was en dat ik omwillen van douaneredenen nog 20 dagen geduld moest hebben. indien ik daarna t item nog niet zou ontvangen hebben, moest ik hem terug contacteren om n volledige refund te vragen, hetgeen ik ook heb gedaan, verscheidene keren zelfs. heb zelfs gedreigd hem te rapporteren, waarop geen reactie kwam. uiteindelijk heb ik hem gerapporteerd aan ebay als oplichter via n feedback-formulier, aangezien ik hem niet meer op de normale manier kon rapporteren.


 


ik heb de user gemeld via ebay dat ik hem had gerapporteerd, waarom hij mij via dezelfde weg antwoordde met exact hetzelfde bericht dat hij mij als antwoord had gestuurd na mijn 1e klacht, nl dat ik nog 20 dagen geduld moest hebben en dat hij daarna mijn geld zou terugstorten, indien gewenst.


 


door mijn drukke agenda heb ik pas na de 45-dagenlimiet n poging ondernomen om rapport uit te brengen over deze afzetterij. ebay laat niet meer toe na die periode users te rapporteren. ik heb op die user zijn profiel de goede en slechte scores gecheckt om te zien hoe hij aan zulk n goede score kwam - want zijn profiel staat vol goede feedback. ik heb de indruk dat zijn score en feedback artificieel is op- en ingevoerd. zijn feedback bestaat uit voornamelijk standaardberichten. er zijn slechts enkele negatieve berichten toegevoegd, waarin geklaagd wordt waar die respectievelijke users hun bij hem aangekochte items blijven.


 


via dit forum wil ik waarschuwen niet bij die user xxx (bewerkt door ebay) te kopen, aangezien je gegarandeerd je geld kwijt bent.


 


vriendelijke groeten,


 


eljimi1

-- Bewerkt door kobe2212 om 31 Oct 2010 19:13 CET
Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0