annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De tijd dat we krijgen om feedback te geven is te kort , Als je iets uit China koopt kan het 6 tot 8

Als je iets uit China besteld dan kan het 6 tot 8 weken duren eer je het ontvangt , soms kun je dan zelfs geen feedback meer geven en is de foto van uw aankoop ook al verdwenen. Soms kan een pakje vertraging oplopen en moet er onderhandelt worden, dan kun je toch niet direct die mensen gaan aanklagen , dus ik vind dat die periode moet verlengt worden zodat je tijd krijgt om te onderhandelen , feedback geven, uw aankopen zien of een klacht indienen .

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

De tijd dat we krijgen om feedback te geven is te kort , Als je iets uit China koopt kan het 6 tot 8

PayPal wil niet langer wachten dan 45 dagen.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

De tijd dat we krijgen om feedback te geven is te kort , Als je iets uit China koopt kan het 6 tot 8

Groot gelijk !

Ik koop met grote regelmaat kleine electronica onderdelen in China of HongKong en deze komen altijd aan, maar meestal buiten de periode die het mogelijk maakt om feedback te geven;

Dit zorgt voor een systeem met zeer lage kwaliteit van feedback gegegens, alsook een veel te hoog aantal claims naar paypal toe;

Ik kan niet geloven dat dit de community ten goede komt.

 

Voorts moeten ook alle grotere inkopen uit bvb USA enorm lang wachten bij de douane, zodat ook hier het geven van feedback onmogelijk is.

Dat paypal een termijn wil stellen kan ik nog akkoord mee gaan, maar feedback zou toch langer moeten kunnen wachten ? 

 

Wie kan er iets aan doen dat deze info bij ebay geraakt ?

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

De tijd dat we krijgen om feedback te geven is te kort , Als je iets uit China koopt kan het 6 tot 8

Om FB te geven op Ebay heb je normaal 90 dagen de tijd, een claim indienen bij PP moest binnen de 45 dagen na betaling, sinds kort verlengd tot 180 dagen.

Dat een zending uit China zolang onderweg is begrijp ik niet goed, ik koop regelmatig in Hong-Kong en de US en te rekenen vanaf de betaling heb ik mijn spullen altijd zo binnen de 2 à 3 weken!

Bericht 4 van 4
laatste antwoord