annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutieve informatie op info pagina ebay

Allereerst wil ik zeggen dat het knap lastig is of zelfs onmogelijk om iets te melden bij "hulp en contact" als het niet in de menu's staat. Daarom dat ik genoodzaakt ben om het hier te melden.

 

Beste eBay,

 

Betreft uw info pagina http://pages.benl.ebay.be/help/buy/item-not-received.html

Op deze pagina staat:
***BEGIN QUOTE***
U moet het geschil binnen de 60 dagen na afloop van de transactie sluiten.

    - Als het geschil niet gesloten is, wordt uw handelspartner gemeld bij ons team voor Regels en Veiligheid.

    - Als u het geschil niet binnen de 60 dagen sluit, wordt het automatisch gesloten. Uw handelspartner wordt dan niet gemeld bij ons team voor Regels en Veiligheid.
***EINDE QUOTE***

Wat hier staat, kan niet juist zijn!
Als het geschil niet opgelost is na 60 dagen en we laten het open, wordt de handelspartner gemeldt bij uw team. (OK)
Maar, in hetzelfde geval, sluit u het geschil zelf na 60 dagen en wordt hij niet gemeld? (niet OK)


Sluiten we het geschil onterecht na 60 dagen, dan blijven onze problemen onopgelost.
Sluiten we het niet, dan sluit u het onterecht na 60 dagen en blijven onze problemen wederom onopgelost.
Zo blijft de handelspartner gewoonweg buiten schot.

 

Wat moet er nu wel gebeuren?

 

 

MVG.

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0