annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper maakt aankoop éénzijdig ongedaan, Ebay medewerkers weten niet meer hoe te antwoorden

Vorige week zondagavond koop ik een object met "Nu kopen", op maandagmorgen krijg ik een mail dat de transactie geannuleerd is door de verkoper zonder een reden. De verkoop is éénzijdig geannuleerd, ik kan niets  doen!

 

Ik contacteer Ebay en ze raden me aan feedback na te laten op de verkoper zijn account, dit heb ik vandaag ook gedaan (kan pas na één week) en de negatieve feedback is nu verwijderd. Ik vraag Ebay waarom en ze zeggen nu dat er geen feedback kan gegeven worden voor een transactie ide is geannuleerd!

 

Ik wijs Ebay op hun eigen beleidsregels en dat dit niet kan. Ze weten nu niet meer wat te antwoorden.

 

Graag jullie mening.

 

Steve

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Verkoper maakt aankoop éénzijdig ongedaan, Ebay medewerkers weten niet meer hoe te antwoorden

 het klopt dat u idd geen feedback kunt geven op geanulleerde objekten,wat logisch is.

normaal moet de verkoper idd een reden geven.

negatieve feedbacks verdwijnen idd soms spoorloos.niet moeilijk dat er verkopers zijn met 100% positieve feedback

Bericht 2 van 2
laatste antwoord