annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschil tot claim opgewaardeerd

moet ik de goederen terugsturen als de clail is geopend . Ik wil wel maar zou graag men centen hiervan recuperen. Is mijn fout niet dat het een soort namaak is dat ik gekregen heb. Ean nr duidelijk verschillend op bestelling en factuur. Verkoper doet niet moeilijk, hij antwoord om de drie dagen eens . En telkens met ander e mail adressen.

Dus moet ik het terugsturen (heb 1 maand) en de verzendkosten zelf betalen. If kan ik die bijvoegen bij mijn claim na het opsturen???

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

geschil tot claim opgewaardeerd

Om je claim hard te maken kan je idd best het pakket terugsturen, de verzendkosten ben je jammer genoeg wel kwijt maar, als je in het gelijk wordt gesteld zal je je geld intergraal terugkrijgen... d.w.z. inclus; de eerder betaalde kosten. Dit is dus wel een soort compromis; zowel jij als de verkoper verliezen het bedrag van de verzendkosten maar die zullen wel niet opwegen tegen het aankoopbedrag.

Mss is er een mogelijkheid om ook die extra verzendkost te recuperen maar daarvoor zou ik de vraag stellen aan PayPal zelf, ze hebben een infolijn waar ik heel goeie ervaringen mee heb. Nummer vind je op de site van PP.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord