op 16-03-2012 12:26
Hallo,
Contact opnemen met Ebay shchandalig .
Oproep 50 minuten naar een 078 lijn ,zeer klantvriendelijk .
Communicatie ebay ,bewijs aangetekende zending.
Afgekeurd , geen reden ..
Appeal binnen 2 minuten antwoord met neen (automartische reply )
Alle communicatie stop gezet.
Als verkoper is het zeer moeilijk om je gelijk te krijgen .Aangetekend of niet.
op 16-03-2012 13:47
Welkom in de club van (wat dit onderwerp betreft) "gefrustreerde verkopers".
😉
op 16-03-2012 19:32
hahahhahahahaha velkom bij ebay non-sence club... ik stop met verkoop..gedaan met ebay...juppiiii
op 17-03-2012 10:12
Gefrusteerd ZEKER
Stoppen Nee, teveel voordelen internationale verkoop.
Werking bestuur EBAY NIHIL
Bijwerking van feedback en weergave van feedcommentaar ,verwijderen van gesloten betalingsgeschillen ,pas na zeer lange periode.
Feedback score EBAY ,veel NEGATIEVE, zouden ze ook kunnen geschorst worden?
op 19-03-2012 22:07
typisch klantenservice ebay.be - de duurste ebay, vergelijk maar eens met ebay.nl - 12 fotos gratis - bij ALLE andere ander ebay sites galerij gratis
op 20-03-2012 14:52
"typisch klantenservice ebay.be - de duurste ebay, vergelijk maar eens met ebay.nl - 12 fotos gratis - bij ALLE andere ander ebay sites galerij gratis"
Klopt... je zou denken Ebay = Ebay, maar elke ebay site heeft andere wetten, andere regels....kan men nu eens niet één algemene regel volgen. Ik begrijp dat er in bepaalde landen andere regels gelden, maar BE en NL dat er daar al zoveel verschil tussen zit???
D.