annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

terugbetaling van ebay-tegoed

Beste,

Ik kreeg geregeld een aanmaning om over te schakelen naar jullie nieuwe gebruiksvoorwaarden. Ik heb al 4 maal een mail gestuurd naar jullie diensten met de melding dat ik het niet meer zinvol vind om hieraan mee te werken en dit om 2 redenen nl. Ik heb liever eigen controle over mijn rekening en wil dus niet dat jullie die vanaf nu gaan beheren. Ik werk al minstens 15 à 20 jaar op ebay en alles verliep goed. Ik regelde zelf mijn rekeningen. Een tweede reden is de voortdurende stijgende kosten. Vroeger 8 %M dan naar 10 en nu reeds naar 11 % + dan nog eens 35 cent per verkocht item. Neen aan die prijzen lukt het me niet. Ik had dus besloten om niet meer met ebay samen te werken en heb mijn tegoed van mijn rekening nl. 20 euro terug gevraagd. Helaas kreeg ik op mijn 4 vorige mails geen antwoord terug. 

Graag deze keer wel een antwoord !!!!!!!

NB. Jammer dat het zo moet lopen maar nog een aantal van mijn collega's hebben of zullen diezelfde beslissing nemen.

 

Hoogachtend,

 

Lapat01

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

terugbetaling van ebay-tegoed

Anonymous
Niet van toepassing

U zit hier op een forum, ebay leest deze berichten niet. Enkel de leden lezen dit en kunnen u helaas niet helpen...

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

terugbetaling van ebay-tegoed

De leden kunnen inderdaad niet helpen. Ook ik ben een professionele verkoper met 20 jaar ervaring. We kunnen iedereen alleen maar oproepen om te stoppen op Ebay te verkopen. Vroeger betaalde ik 9% commissie op de verkoopprijs, nu 11% op verkoopprijs + kosten verzending. Net iets verkocht aan 9,99€ aan een klant in Spanje, verzendingskosten zijn 32,80€ (exact wat ik Bpost betaal), dus een verkoopcommissie van 4,98€, tel daar daar de 0,65€ plaatsingskosten bij en ik kom op een totaal bedrag van 5,63€, zijnde dus een totale commissie van 56€! Wees gerust, Ebay houdt dit forum wel in de gaten. 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord