annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

75 gratis aanbiedingen

als particulier heb ik de laatste aanbiedingen gezet op 09/09/2013.

Nu op 17/10/2013, kan ik nog altijd geen aanbiedingen plaatsen.

Turbolister berekend er elke maal kosten.

 

kan er iemand precies uitleggen met een eenvoudig voorbeeld hoe het systeem functionneerd ? (75 gratis per maand)

 

ik heb op dit onderwerp al veel gelezen, maar nog niets geleerd

 

dank u

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

75 gratis aanbiedingen

De 75 gratis aanbiedingen zijn vrij onduidelijk bij e-Bay. Wanneer dit start weet eigenlijk niemand . Ik heb er zelfs nog geen gekregen. Bij e-Bay is men heel geheimzinnig over dat .Vandaag nog eens geprobeerd ,en ze rekenen nog steeds geld aan . Dus word er niets geplaatst. Ik heb inmiddels een andere website gevonden waar ik gratis plaats ,en altijd .En ook duidelijk, niet zoals bij e-Bay.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

75 gratis aanbiedingen

Turbolister, is dat dat scherm dat je krijgt wanneer je kiest älles opnieuw aanbieden"? Dat is mij nooit duidelijk geweest ...

 

In elk geval, in mijn geval staan daar OOK kosten bij, zelfs als ik maar 1 item selecteer.

Als ik datzelfde item manueel opnieuw aanbied, worden er geen kosten aangerekend.

 

Dat zou betekenen dat ik wellicht wel 75 items kan aanbieden (ik heb van oktober nog niks gebruikt), maar dat ik ze 1 voor 1 manueel moet doen. Daar word ik ook niet echt vrolijk van ...

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

75 gratis aanbiedingen

Turbolister moet ge apart installeren ,daar kunt ge uw goederen klaar maken om op e-Bay te zetten . En bijvoorbeeld de dag later ze uploaden naar e-Bay. Wel oppassen want toen ik het deed kwam daar "0" euro onkosten op en bij e-Bay werd het wel aangerekend. Turbo Lister behoort tot e-Bay. Vandaag nog eens geprobeerd met iets terug te plaatsen ,maar er word gewoonweg geld gevraagd om te plaatsen. Die 75 gratis aanbiedingen worden gewoonweg niet doorgevoerd .Het is volgens hun info op 18 sptember gestart, het is nu de 2 de maand die start vandaag en nog altijd alles moeten betalen. Dus heb ik maar niets geplaatst. Trouwens de vorige maand hebben ze ook alles aangerekend. Goed nakijken want ge word gewoonweg gepluimd.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

75 gratis aanbiedingen

merci, dat wist ik niet.

 

misschien in een ver verleden wel eens naar gekeken en dan nooit meer iets aan gedaan.

Het feit dat het windows-only is en ik voornamelijk Linux gebruik heeft daar wellicht iets mee te maken 😉

 

Ik heb hier nu toch een windows-bak in de buurt, dus misschien toch maar eens zien of dat iets brengt...

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

75 gratis aanbiedingen

Misschien even verifiëren of er geen aanbiedingen tussen zitten die in 2 rubrieken geplaatst worden.

De 2e rubriek is nu immers betalend... ook al is het de eerste aanbieding van de maand.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

75 gratis aanbiedingen

De informatie die Turbolister toont is niet correct.

 

Sinds de wijzigingen betalen zakeljke verkopers met een winkel geen plaatsingkosten meer. Ik maak al mijn aanbiedingen op voorhand in Turbolister. Net voor het uploaden krijg ik melden dat ik plaatsingskosten zou moeten betalen. Echter als ik die op Ebay plaats, worden die niet aangerekend.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

75 gratis aanbiedingen

Correcter is, de plaatsingskosten zitten in het minimum abonnement van 30 euro. Dus we betalen er eigenlijk nog altijd wel voor. En het klopt, mijn software zegt dat elke plaatsing me 4 cent kost maar ze komen niet op de factuur te staan. 

Bericht 8 van 8
laatste antwoord