annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Als Ebay zo met particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze enkel maar de zakelijke over.

Als Ebay zo met zijn particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze uiteindelijk enkel maar de zakelijke(zefstandigen) verkopers over.

En dan kunnen we beter terug ergens in een winkel iets gaan kopen want daar betaal je er geen verzendkosten bij.

 

Vroeger vond ik Ebay nog een beetje spannend, toen had je nog van die 1Euro aanbiedingen maar nu zijn het meestal NU Kopen aanbiedingen en als je dan naar de winkelprijs kijkt via Google dan betaal je op Ebay soms nog meer dan in een gewone winkel.

Waarom niet gewoon 1Euro aanbiedingen gratis, dan blijft die koopjesjacht toch behouden???

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Als Ebay zo met particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze enkel maar de zakelijke over.

Over welk specifiek artikel heb je het?

 

Wat doet Ebay verkeerd?

 

Je betoog is niet helemaal duidelijk.

 

 

Johan

 

 

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Als Ebay zo met particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze enkel maar de zakelijke over.

Als alle aanbiedingen vanaf 1 euro in alle rubrieken, onbeperkt in aantal ,weer gratis zouden zijn dan staat ebay weer vol rommel.

Ik heb geen goesting om tussen al die rommel te zoeken.

Het beste is toch om te laten bieden vanaf de min prijs die je wil hebben.Sommige verkopers weigeren toch om te verkopen aan belachelijk lage prijzen.

Wat die 75 gratis betreft ,voor de meeste particulieren moet dat toch volstaan.

Postkaarten en postzegels....daar is misschien een probleem ,maar elders kan dat voor een particulier toch geen probleem zijn.

 

Ik vind het de meest positieve wijziging in 10 jaar

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Als Ebay zo met particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze enkel maar de zakelijke over.

al onze aanbiedingen op Ebay zijn 10% goedkoper dan in onze winkel, dus zeggen dat het in de winkel goedkoper is?

 

En ik vind het positief dat we nu niet meer overspoeld worden met 1 euro aanbiedingen, die toch nooit verkocht werden omdat meestal de verkoper het bod te laag vond...

 

D.

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Als Ebay zo met particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze enkel maar de zakelijke over.


@siemenpoes schreef:

Als alle aanbiedingen vanaf 1 euro in alle rubrieken, onbeperkt in aantal ,weer gratis zouden zijn dan staat ebay weer vol rommel.


Rommel?

Je bedoelt: items die jou niet interesseren maar misschien iemand anders wel?

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Als Ebay zo met particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze enkel maar de zakelijke over.


@siemenpoes schreef:

Ik vind het de meest positieve wijziging in 10 jaar


Jouw goed recht, maar ik ben het er niet mee eens.  Jij bent niet alleen met je standpunt, ik ook niet.

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Als Ebay zo met particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze enkel maar de zakelijke over.


@comp-shop schreef:

al onze aanbiedingen op Ebay zijn 10% goedkoper dan in onze winkel, dus zeggen dat het in de winkel goedkoper is?

 


Misschien niet in jouw winkel, maar wel in een andere.

Ik kan uit de PC-onderdelen toch direct een aantal items vinden die ik in een winkel uit mijn buurt een pak goedkoper kan krijgen.

 

Ik ben het wel eens met de stelling dat je als koper met de "nu-kopen" prijs vaker niet dan wel een voordeel doet.

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Als Ebay zo met particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze enkel maar de zakelijke over.

Als ik even kijk in jou shop dan zie je direct dat het meerendeel van jou objecten duurder is dan in een winkel in't de stad + dat ze bij jou nog verzendkosten moeten betalen ook.

Dus de conclusie is dat jou producten meer dan 10% a 15% duurder zijn dan in een gewone winkel.

Hoe dom kan een mens zijn om te kopen in ebay shops.

 

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Als Ebay zo met particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze enkel maar de zakelijke over.

Laat de beslissing van een koper of hij hier of in een winkel koopt aan hem over zonder hem dom te noemen.

 

Vind ik het normaal dat kopers een DVD kopen aan 39,95 euro terwijl ik dezelfde aanbied voor 14,95 euro? Neen. Maar ik ga die koper niet dom noemen, hij zal zijn redenen gehad hebben zekers. Waarschijnlijk is hij of zij van het principe hoe duurder hoe beter, en goedkoper is slecht en er zal wel iets niet goed aan zijn. 

 

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Als Ebay zo met particuliere verkopers blijft omgaan dan houden ze enkel maar de zakelijke over.

Met uw mening ben ik het zeker niet eens, en wat die 75 gratis aanbiedingen betreft ,nog niks van gezien ,men blijft gewoon aanrekenen. Binnen kort geen particuliere verkopers meer op e-Bay .Met gevolg dat er ook minder zal verkocht door diegenen met een winkel. Want een particuliere verkoper koopt soms al eens iets ook op e-Bay. Voor mij is dat nu ook gedaan. Als ik nog eens een cd of boek wil kopen ,dan zal ik wel via Amazon doen .

Bericht 10 van 10
laatste antwoord