annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dalende verkoop

als zakelijk verkoper is het altijd redelijk goed verkopen geweest op ebay, tot plots in Mei de verkoop ineens daalde met meer dan 50%, September was dan weer ietsje beter, maar nu is het helemaal kommer en kwel, de verkoop is op nog geen paar maanden tijd nogmaals met 50% gedaald, ligt het aan de nare berichten uit het nieuws, maar ook zo het eventueel een probleem kunnen zijn bij ebay, mails die niet toekomen of veel te laat toekomen, mensen worden na 1 dag al herinnerd dat ze nog een betaling moeten doen, enzzz...  Ook zeer opvallend is de laatste tijd de kopers zelf, had overlaatst nog iemand die zeer veel intresse had in een deel kleding en stelde de vraag te mogen betalen na een 3 tal weken, nu 5 weken later krijg ik eindelijk bericht van deze koper of ik het nog enkele weken voor haar kan reserveren, sorry maar hierop ga ik niet in, ook op haar vraag om het niet aan te geven als een onbetaald object reageer ik negatief, je moet maar durven, 1 ding heb ik weeral geleerd, geen uitstel van betaling meer, kopen is betalen zoals vermeld binnen een termijn van 7 kalenderdagen.


als ebay zo nog lang doorgaat denk ik dat ik als wel meerdere de handdoek in de ring gooi


Particulieren verkopen maar raak, honderden stuks, lekker in het zwart, terwijl wij als zakelijk verkoper toch voor alles moeten opdraaien, lasten, btw, controles belastingen, en die particulieren doen maar raak.


een gefrustreerde verkoper

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Dalende verkoop

klopt, de zaken draaien niet goed, en inderdaad we hebben problemen om deftige communicatie te hebben met kopers.



Ik kreeg vandaag mails binnen met vragen van kopers die nb 14 dagen reeds door de kopers gesteld werden...



zo krijg je het etiket opgeplakt dat je geen communicatie hebt met de kopers 😞 met alle gevolgen vandien.. 4 negatieve op 1 week.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Dalende verkoop

Ik denk niet dat de dalende verkoop aan eBay ligt, ik heb ook een 'echte' winkel en daar is de verkoop sinds half september erg verminderd, het ligt waarschijnlijk aan de banken-crisis.



m.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Dalende verkoop

ik heb ook problemen met emails


Verkocht woensdag 11 objecten(veilingen) aan 6 verschillende kopers.


1 betaling ontvangen(maar die koper koopt geregeld bij mij)


3 vragen het bedrag en rekeningnummer,want hebben na 2 dagen nog niets ontvangen.


Heb nochtans aan alle 6 onmiddellijk een mail verzonden met het totale bedrag(met aangepaste verzendkosten)


Heb ook dat probleem met pay pal gehad,dat hier ook aangehaald is.



Hoe kan je nu deftig communiceren met zo'n wankel systeem.



Ik verkoop uitsluitend uit mijn eigen kleerkast,maar ik krijg er nu nog minder van dan in de tweedehandswinkel.


Jaren geleden kreeg je meer dan in de tweedehandswinkel,vermits die nog 50% commissie vragen.



Dus ik kan best begrijpen dat prof. verkopers met de handen in het haar zitten.



Voor mij heeft het wel een positief gevolg IK DENK NU 3X NA ALVORENS IETS TE KOPEN,want mijn impulsieve aankopen betekenen 90% verlies.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord