annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De verkoop zit op z'n gat !

Wie niet specifiek iets aanbied zoals miniatuurtreintjes, zilveren munten, ...... heeft het blijkbaar moeilijk met verkopen dezer dagen.

Bij mij dan toch, die vanalles en nog wat aanbied zit de verkoop volledig op z'n gat!

Heb nu eens artikelen die ik anders op ebay zou zetten eens op 2de hands dot be gezet om te zien of daar beweging in zit.

Raar maar waar, heb 3 artikelen verkocht op 2 dagen tijd.
Is wel makkelijk, je kan onmiddellijk verkopen, koper belt op om af te halen en deal is rond. Gaat ook erg vlug om objecten te plaatsen.

,-)
Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

De verkoop zit op z'n gat !

forumgutspiller_be
Community-lid
Troost u, 't zelfde hier.

Mijn verkoop op Ebay is maar 50% van wat het normaal is. Met de winstmarges is het nog erger gesteld. Omdat het bij iedereen wat minder verkoopt worden de prijzen verlaagt. Ik momeneel mijn best aan het doen om van een deel van mijn brol af te geraken. Dat moet ik toch tegen aankoopprijs verkopen of zelfs iets lager. Beter de korte pijn.

Mindere verkoop, kleinere winstmarges. De mensen hun portemonnee is leeg. Al verschillende hebben me laten weten dat zo na de 1ste zullen kopen als ze terug centen getrokken hebben.

Veel minder veilingen dan vroeger. Ik heb de indruk dat een boel kopers Ebay links laat liggen. Ik heb ook annoncekes staan op 2dehands een Kapazaa. Daar krijg ik relatief meer reactie op dan vroeger. Voorlopig kan dat niet aan Ebay tippen, maar op Ebay zijn we ook niet begonnen als nu.
Bericht 2 van 17
laatste antwoord

De verkoop zit op z'n gat !

faithfullodie
Community-lid
Hier van 't zelfde laken een broek. Hoewel nog niet zo verschrikkelijk slecht, ben ik toch naar alternatieven op zoek.(en heb ze ook gevonden) ik geef het nog een maand of twee en dan gedaan, indien geen beterschap. Het is hier duur en totaal geen ondersteuning van de verkoop.
Bericht 3 van 17
laatste antwoord

De verkoop zit op z'n gat !

djibrielw
Community-lid
Nu heb ik toch ook een zwakkere week achter de rug. Normaal is mijn omzet het dubbele, maar ik vermoed dat het toeval is.
Bericht 4 van 17
laatste antwoord

De verkoop zit op z'n gat !

Bij mij al 3-4 maand 50% minder verkoop in vergelijking met vorige jaren. Maar aangezien ik binnen mijn rubriek volgens ebay pulse, net als vroeger, nog steeds op de eerste plaats sta veronderstel ik dat het een algemene trend is. Ik verkoop immers zeer specifieke verzamelobjecten, mensen gaan in crissistijd eerst besparen op hobby's of vallen terug op kapaza/2dehands daar deze goedkoper lijken.
Bericht 5 van 17
laatste antwoord

De verkoop zit op z'n gat !

Ik heb zo een vermoeden dat articcynda momenteel gouden zaken doet!

Die dame verkoopt dat het niet normaal is.

Haar omzet is met 250% gestegen en ze stuurt vooral naar Italië.

Haar verzendkost is de beste die er is ook al betalen de klanten zo'n 150% meer dan de werkelijke verzendkost.

Fantastisch, geweldig !

,-)
Bericht 6 van 17
laatste antwoord

De verkoop zit op z'n gat !

wtf is een gi joe ham?
Bericht 7 van 17
laatste antwoord

De verkoop zit op z'n gat !

Haha ja arcticcynda moet dringend verkoperstraining gaan geven !

@inko_be die gi joe ham is n grap maar wordt soms effectief gekocht 🙂 Deze week nog door een Waalse vrouw, die na mijn uitleg dat het om een grap gaat meteen via payal betaalde, tja...
Bericht 8 van 17
laatste antwoord

De verkoop zit op z'n gat !

articcynda
Community-lid
Haha ja arcticcynda moet dringend verkoperstraining gaan geven !

Daar begin ik bewust niet aan, Gijoestore, de inschrijvingen voor die trainingscursus zouden binnen de kortste keren tot 2017 volgeboekt zitten! En vermits de wereld toch vergaat in 2012 volgens de voorspelling...
Bericht 9 van 17
laatste antwoord

De verkoop zit op z'n gat !

Van pretentie gesproken...:_|

Zeg, ik dacht trouwens dat je nog studeerde?
Zo veel aan't brossen mijne besten?

Ik vrees dat je hierdoor wel de belangrijkste lessen mist hoor.
En eerlijk... aan je Wikipedia-praatjes zal het niet liggen, maar aan eigen persoonlijke invulling en commentaren kan je best wel zien dat je nog veel te leren hebt!


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 17
laatste antwoord