annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Domiciliëring

start0.01euro
Community-lid

Hello,




Als ik wil verkopen krijg ik dit:



"Vanwege de geschiedenis van uw factuurbetalingen moet u een automatische betalingsmethode in ons bestand invoeren. Klik hier om een betalingsmethode in het bestand in te voeren. De informatie die u hebt ingevoerd om uw object te verkopen, is opgeslagen"



Ik heb dus ergens in december 2010 opdracht gegeven aan mijn bank voor deze domiciliëring. Ik heb vandaag nagecheckt of alles ok was en ik zag dus eBay daar ergens tussen staan (het is dus OK bij mijn bank), maar waarom kan ik nog steeds niet verkopen want ik krijg steeds dat (bovenstaande) berichtje.Als ik naar verkopersaccount ga dan krijg ik dit te zien:



Automatische betalingsmethode - Geen



Reserve betalingsmethode - Geen



Aanmeldstatus domiciliëring - domiciliëring ( Nog niet gestart )


Bankrekeningnummer: XXXXXX4231


Laatst bijgewerkt op:29-dec-10 08:29:56



Moet ik nog iets doen? Ik zou graag deze avond nog iets op eBay zetten.





MVG,

-- Bewerkt door start0.01euro om 8 Jan 2011 17:51 CET
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Domiciliëring

start0.01euro
Community-lid

Ok, heb een mail gestuurd naar eBay support, het zal dus iets zijn voor volgende week...





MVG,

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Domiciliëring

Heb je geen Paypal ?



Als je PP als automatische betaalmethode zet is het meteen ok.




Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Domiciliëring

start0.01euro
Community-lid

Jawel, ik beschik over Paypal, maar ik heb geen kredietkaart. En als je Paypal niet gelinkt is met een kredietkaart vermoed ik dat ze schrik hebben dat wanneer ik mijn eBay account met mijn Paypal account link er de mogelijkheid is dat daar geen geld op zit. Dan zitten ze terug bij af. Ik zou het echt niet weten waarom ze Paypal niet aanvaarden.





MVG,

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Domiciliëring

start0.01euro
Community-lid

Nog steeds geen antwoord, is dit normaal?

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Domiciliëring

Probeer het eens via telefonisch contact: 078 16 00 00




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Domiciliëring

start0.01euro
Community-lid

Hoi, ik kreeg vandaag een e-mail als "herinnering" (titel: Actie vereist ¿ Herinnering na 15 dagen dat autorisatie van machtiging nog niet is voltooid‏). Ik zal dus nog ff wachten om te zien hoe dit afloopt.

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Domiciliëring


Ik zal dus nog ff wachten om te zien hoe dit afloopt.




Al gebeld naar onderstaand nummer?
Zo nee, wacht dan niet langer en doe dit toch maar, het kan de procedure echt wel vooruithelpen hoor




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Domiciliëring

albertc1938
Community-lid

beste vriend,
ik heb identiek het zelfde aan de hand,reeds 8maanden mijn schuld(respectievelijk 7.50euro via incasso 22.50euro)vereffend.ik heb een dommicilering aangevraagd bij mijn bank ik ben ook niet in bezit van een creditkaart ect.heb reeds met support gebeld men ging mij bericht laten met wat ik moest doen maar kwam steeds bij hetzelfde uit dat ik een dommicilering moest aanvragen bij mijn bank nu deze is geactiveerd op 9november2010 en mijn account is ook gesloten zijn die mensen mij ebay nu hopeloos jong ik weet het niet meer zij maken u belachelijk door te schrijven wegens uw verleden enz. wel ik voel me een crimineel terwijl er zoveel echte loslopen in de wereld
de groeten en hopen dat ze ooit eens wakker worden bij ebay
albertc

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Domiciliëring

electro.center2009
Community-lid

Bij mij hetzelfde probleem. Ik probeer al 3 maanden een domiciliering aan te vragen maar ik denk dat er niemand is die het faxtoestel van hun controleerd. Volgens mijn is alles in orde maar ik krijg nog altijd hetzelfde melding van ebay. Via telefoon kunnen ze u niet helpen omdat ze niet bevoegd zijn en als je ze contacteert via email krijg je een standaard email terug waarop staat "dat er misschien ergens iets mis is gegaan en dat ik het opnieuw moet proberen". ik zou niet weten hoe vaak.

Bericht 10 van 10
laatste antwoord