annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay kan je aub iets voorzien om adresetiketten af te drukken

KAN ER AUB VOOR GEZORGD WORDEN DAT WE ALS VERKOPER GEAUTOMATISEERD ADRESETIKETTEN KUNNEN AFPRINTEN.


 


De functie die hiervoor voorzien is in de verkoopmanager daar ben je niets mee. Je kan enkel op A4 formaat afdrukken. Voor een envelop is dit veel te groot. Bij pakketten gebruik je een Taxipost sticker of dergelijke.


 


Ik schrijf nu alles met de hand omdat er gewoon geen betere en vooral vluggere mogelijkheid voor handen is. Dit is toch de gekheid op een stokje. Deze gegevens staan in Ebay allemaal al ingevuld. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om een tool te voorzien zodat we deze via een labelwriter o.d. automatisch kunnen afprinten?


 


Na wat googlen vond ik wel een aantal (betalende) alternatieven. Die zijn echter allemaal voorzien voor de grote Ebay sites als de .com, Uk, en DE en werken niet of nauwelijks met de .be. Dagelijks worden er duizenden objecten op Ebay verkocht waarvan er een groot deel via de post verstuurd worden. Ik heb het van in het begin al raar gevonden dat er hier binnen Ebay geen functie voor bestaat.


 

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Ebay kan je aub iets voorzien om adresetiketten af te drukken

Enfin, ik denk dat ik zelf misschien een oplossing gevonden heb.


 


Ik heb gelezen dat er hier verschillende Ebayers zijn die zo'n Dymo Labelwriter printer hebben.


 


Vraagje:


 


Als ik via MS Word via afdruk samenvoegen een aantal etiketten creëer, kunnen deze dan afgedrukt worden op zo'n Dymo Label Writer? De etiketten in Word hebben hetzelfde formaat als de etiketten in de Dymo Label writer.


 


Dus kan ik deze via een gewone printopdracht laten afdrukken?

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Ebay kan je aub iets voorzien om adresetiketten af te drukken

'kweet niet wat de ervaringen zijn met anderen maar ik schrijf vlugger met de hand dan een label te moeten afdrukken, labels kosten ook weer, printer kan stroppen, kan zonder inkt zitten, als het een taxipost vignet is moet je wel schrijven ....

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Ebay kan je aub iets voorzien om adresetiketten af te drukken

nen dymo printer kan niet zonder inkt zitten hé  tzijn thermische printers 🙂



wat ik doe :



ik selecteer al mijn te verzenden verkopen, dan ga ik naar factuur/pakbon afdrukken. ik print alles op mijn a4 printer en tegelijkertijd selecteer ik adres per adres en plak ik deze in de software van de labelprinter. beide printers kunnen op hetzelfde moment printen en tegen dat mijn a4 printer gedaan heeft zit ik ook meestal onderaan mijn scherm en zijn al mijn etiketten afgedrukt

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Ebay kan je aub iets voorzien om adresetiketten af te drukken

ik heb ooit zelf een stukje software geschreven dat de adressen opzocht en naar de dymo stuurde maar wegens tijdsgebrek is het nooit afgeraakt.



Voor ebay moet dit een fluitje van een cent zijn om dit te implementeren maar blijkbaar hebben ze een tekort aan visie als het op die zaken aankomt.

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Ebay kan je aub iets voorzien om adresetiketten af te drukken

Delamont, op een taxipostbriefje mag je ook een etiket plakken hoor, ze zagen daar wel eens over maar de paketten komen toe.



aangezien ik met een contract zit zou ik eventueel rechtstreeks taxipostetiketten kunnen uitprinten maar dat betekend weer meer werk (naam selecteren en plakken, straat selecteren en plakken,...) daarom laat ik bij de post persoonlijke etiketten preprinten (met mijn retouradres reeds op) en daar plak ik dan een dymolabelke op.



(als ge met nen dymo begint koop je best etiketten via ebay of ergens online want de officiele zijn enorm duur)

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Ebay kan je aub iets voorzien om adresetiketten af te drukken

Wel, ik heb nu een manier gevonden om op 5 minuten tijd etiketten te creëren voor alle items die ik vandaag moet versturen, incl. retouradres en mijn shoplogo. Al verschillende dagen achter elkaar geprobeerd en werkt perfect.


 


Alleen... ik heb nog geen Dymo Labelwriter, ik weet dus niet of ik deze kan afprinten. Het eindresultaat dat ik bekom is een Worddocument. 1 pagina per etiket dat ik nodig heb. De pagina is even groot als het etiket in de Dymo Labelwriter.


 


De vraag is nu dat ik deze via een gewone printopdracht op die Dymo labelwriter kan afdrukken? De informatie die ik daar online over vind, is nogal tegenstrijdig.


 


Als ik weet dit werkt, haal ik me direct zo'n dymo labelwriter in huis. Dan heb ik op 5 minuten tijd al mijn adresetiketten. Werkt inderdaad zonder inkt. Ik heb gezien dat ik op Ebay zeer goedkoop etiketten kan kopen.


 


En belangrijk... deze methode kost niets behalve een portie gezond verstand ]:)


 


Het enige wat je nodig hebt is Verkoopsmanager pro, Word, Excel en een printer. Ik heb 1 keer een uur werk gehad om alles in elkaar te steken. Maar vanaf nu gaat alles quasi automatisch.


 


Als iemand dit voor mij kan uittesten wil ik hier gerust posten hoe je dit moet doen.

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Ebay kan je aub iets voorzien om adresetiketten af te drukken

je kan vanuit word naar een dymo printen, als he tnie top een labeltje kan worden er meerdere labels uitgeprint.



dus ik neem aan dat het werkt. Ik wil uw methode wel eens uitproberen.



by the way : ge kunt aan uwen feedback zien dat het slecht weer is deze zomer 🙂

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Ebay kan je aub iets voorzien om adresetiketten af te drukken

Ok, meer moet ik niet weten.


 


Ik ga er mij eentje aanschaffen. Test alles uit en als alles werkt, post ik hier hoe je alles moet doen 😉


 


Zelfs als het niet met een label writer werkt, werkt het gegarandeerd wel met een gewone printer en labels.


 


Je moet wel een klein beetje van Excel en Word afweten.

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Ebay kan je aub iets voorzien om adresetiketten af te drukken

Bij deze heb ik de daad bij het woord gevoegd. Ik heb online een Dymo Label Writer besteld en heb alvast een nieuw topic gestart met de uitleg van A tot Z.


 


Eens benieuwd naar de reacties.


 


PayPalgiften zijn altijd welkom :^O

Bericht 10 van 10
laatste antwoord