annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe weet men wanneer plaatsingskost vervalt, is dit begin de maand of vanaf datum van aanbieding?

Hallo,

 

Kan er mij iemand vertellen hoe men weet wanneer de plaatsingskosten voor het aanbieden van objecten vervalt?

De eerste 75 aanbiedingen PER MAAND zijn gratis maar wanneer hervat het gratis gedeelte?

Is dit telkens de eerste dag van de volgende maand of is het een maand na de datum van het aangeboden object?

Dit is echt niet duidelijk want zo kan je steeds elke dag proberen aan te bieden wat tijdrovend is.

Graag een antwoordje daarop.

 

Mvg

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Hoe weet men wanneer plaatsingskost vervalt, is dit begin de maand of vanaf datum van aanbieding?

Wie zal het weten........ik zeker niet ?

Ik denk dat geen enkele particuliere verkoper hier een antwoord op kan geven !

Gewoon omdat we geen enkele mail hebben gekregen van Ebye bye........

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Hoe weet men wanneer plaatsingskost vervalt, is dit begin de maand of vanaf datum van aanbieding?

en als je een onverkocht artikel binnen de maand terug zet, dan telt het ook als nieuwe aanbieding; Dus als je 50 objecten aanbiedt en dat 2 keer herplaatst dan zit je al aan 150 (- de verkochte spullen)
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Hoe weet men wanneer plaatsingskost vervalt, is dit begin de maand of vanaf datum van aanbieding?

Zo zou het werken:

normaal 1 maand na het aanbieden van het eerste object. dus indien je op 11 september je eerste object hebt dan kun je op 11 oktober je eerste object terugzetten (gratis) indien je onder de 75 blijft

Mvg

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Hoe weet men wanneer plaatsingskost vervalt, is dit begin de maand of vanaf datum van aanbieding?

Ja, veel schiet er niet veel over als het de bedoeling is om een centje te verdienen. Laat staan als er dan nog met PayPal betaald wordt.

Nu, na het lezen van enkel argumenten van de voorstanders kan ik het ergens wel begrijpen en alles heeft zijn voor- en nadelen.

We zin wel wat het brengt...

 

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Hoe weet men wanneer plaatsingskost vervalt, is dit begin de maand of vanaf datum van aanbieding?

 

Ik heb het aan ebay tot 3x toe gevraagd, maar ze vertikken het om te antwoorden.

 

Er zijn een aantal mogelijkheden:

 

1.

Het meest gunstige zou zijn dat de item-teller bij 0 begint en begint te tellen vanaf de datum dat de maatregel van kracht werd, dus 18 september, dus zonder rekening te houden met nog lopende aanbiedingen.

 

2.

het meest waarschijnlijke is dat de aanbiedingen die op 18 september liepen al meegeteld zijn, dus als er toevallig 50 liepen kun je nog 25 items aanbieden.

 

3.

Het minst gunstige zou zijn dat alle aanbiedingen van september (tot 18) al meegeteld worden, in dat geval zullen veel mensen vanaf de 18e niks meer kunnen verkopen tot "de maand om is"

 

 

 

En wanneer "is de maand om" of wordt die teller gereset?

Geen idee, ook aan ebay gevraagd maar eveneens ... geen antwoord.

 

Het gemakkelijkst zou zijn: de eerste van de maand

Het kan evengoed 18 oktober zijn, en dan 18 november, ...

 

 

 

Uit eigen ervaring akn ik al zeggen dat wat betreft het beginnen van de plaatsingskost, het alvast niet optie 1 is.

Mijn items aangeboden vóór 18 sept zijn nu verlopen (> 100), en ik kan niks meer aanbieden.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord