annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan mijn zoekertje niet plaatsen want heb geen visa-kaart is er geen andere mogelijkheid?

Ik moet pay pal of kredietkaart nummer opgeven bij het afsluiten van mijn zoekertje. Ik heb een paypalrekening waar een 6 euro opstaat maar mijn zoekertje was gratis volgens ebay en dan nog wil ik het selecteren en lukt het niet omdat ik een creditkaartnummer moet opgeven. Ook dommiciliëring en eenmalige betaling lukt niet! Wat doe ik toch verkeerd!

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Ik kan mijn zoekertje niet plaatsen want heb geen visa-kaart is er geen andere mogelijkheid?

Je bent de enige niet hoor... blijkbaar moet je bij Ebay niet enkel een PP-account hebben maar ook nog eens een CC... maar er is een alternatief: vraag aan je bank een voorafbetaalde Visacard of Mastercard en het probleem is opgelost.

Zo'n voorafbetaalde Visa en/of Mastercard werkt net hetzelfde als een voorafbetaalde kaart voor je GSM: wat je oplaad kan je opgebruiken en de jaarlijkse kosten zijn miniem. (De kosten verschillen wel van bank tot bank, zoals met alles trouwens)

Bericht 2 van 2
laatste antwoord