annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Item niet zichtbaar in de zoekresultaten

Ik weet niet of er nog andere Ebayers hier last van hebben, maar sinds enige tijs is bijna dagelijks één van de objecten die ik aanbied niet zichbaar in de zoekresultaten. Volgens de hulppagina's van Ebay kan het even duren voor uw object in de resultaten verschijnt. In de praktijk als ik iets online zet is het een paar seconden later al zichbaar. Deze items niet zelfs niet na verschillende dagen.

 

Het enige wat ik kan doen is dit object beëindigen en dan opnieuw aanbieden. Dan is het wel direct terug zichtbaar. Iets wat ik regelmatig las wat op buitenlandse Ebaysites gebeurde. Blijkbaar zit diezelfde bug hier nu ook.

 

PS3 MILLENNIUM CHAMPIONSHIP PAINTBALL 2009

 

Bovenstaand object staat wel tussen mijn aangeboden objecten maar zelfs als ik letter zoek op bovenvermelde titel kan ik dit niet vinden.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Item niet zichtbaar in de zoekresultaten

Omdat ik dat hier kom melden of omdat ik contact nam met Customer Support. Net gezocht. Het object nu plots wel zichtbaar.

 

Geduld is blijkbaar een mooie deugd Smiley Vrolijk

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Item niet zichtbaar in de zoekresultaten

Ebay en zoeken... Een mooi voorbeeld is gebedsvlaggen. Dat woord wordt gevonden en laat een aantal van mijn verkopen zien. Type je echter gebedsvlag dan krijg je geen resultaat. Gebedsvlag staat dan misschien niet aangegeven in het artikel, maar je verwacht toch dat een zoekmachine ook enkelvoud herkend, of zelfs een deel, gebed of vlag.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord