annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik niets meer verkopen?

start0.01euro
Community-lid

OK,


 


"Vanwege de geschiedenis van uw factuurbetalingen moet u een automatische betalingsmethode in ons bestand invoeren. Klik "hier" om een betalingsmethode in het bestand in te voeren. De informatie die u hebt ingevoerd om uw object te verkopen, is opgeslagen"


"hier" = http://pages.benl.ebay.be/help/sell/automatic-payments.html#paypal


 


Instellen is alleen mogelijk met een creditcard (wat ik niet heb). Dus? Kan ik nooit meer iets verkopen? Of moet ik een nieuw account aanmaken?


 


 


 


MVG,

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Kan ik niets meer verkopen?

e-user2
Community-lid

Bestaat de mogelijkheid dan niet meer van met een Paypal rekening automatisch je eBay facturen te laten betalen? Indien dit (nog) mogelijk is, dan zal je wel moeten zorgen dat er continue voldoende geld aanwezig is op je Paypal om dat saldo te kunnen laten vereffenen.

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Kan ik niets meer verkopen?

start0.01euro
Community-lid

Ja, er zit geld op mijn Paypal rekening.


Ik heb de link gevolgd die eBay gaf (om automatisch te betalen); heb vervolgens ingelogd op mijn Paypal account en daar kreeg ik een melding om "mijn kredietkaart gegevens" in te vullen (die ik niet heb).


Telkens als ik probeer om een nieuw object op eBay te plaatsen krijg ik de melding "Vanwege de geschiedenis...".


MVG,

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Kan ik niets meer verkopen?

e-user2
Community-lid

Voor een verkoopsite die toch wel voor alles kosten aanrekent (zowel aanbiedingen plaatsen als percentage op verkoopsopbrengst) is eBay toch wel redelijk klantonvriendelijk.



Waarom dien je Paypal te aanvaarden om eBay kosten te vereffenen? Was dat niet je eigen keuze?

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Kan ik niets meer verkopen?

start0.01euro
Community-lid

Nee, dat is niet mijn eigen keuze.


 


De reden dat ik naar Paypal werd verwezen (en niet meer kan verkopen) is omdat ik mijn laatste facturen wat later dan normaal heb betaald (wegens inactiviteit op eBay/eMail).


 


Ik wil een automatische betaling instellen via Paypal maar daarvoor heb ik een kredietkaart nodig (die ik niet heb en niet wil).


 


Wel heb ik ondertussen de functie domiciliëring gevonden. Enige op/aanmerking betreft deze functie aangezien - eBay niet met een vast maandelijks bedrag werkt?


 


 


 


MVG, 

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Kan ik niets meer verkopen?

Bij domiciliëringsopdrachten hoeft het niet te gaan om steeds eenzelfde bedrag.


Dit in tegenstelling met doorlopende opdrachten waar je wel een vast bedrag vastlegt




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 6
laatste antwoord