annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht na 2 dagen na ontvangst betaling...

raketta_viva
Community-lid

Op 30 juli verkocht ik een voetbalshirt op ebay. Ik stuur mijn gegevens door om te betalen en wacht geduldig de betaling af. Rond 5-6 augustus krijg ik een mail met de vraag wanneer ik het shirt ging versturen ( had waarschijnlijk NET betaald ). Ik zeg erop dat ik haar betaling nog niet ontvangen heb en dat ik het pas opstuur wanneer het effectief op mijn rekening staat ) waarna ze kort terugstuurt dat het al van haar rekening is gegaan. Op 9 augustus krijg ik dan uiteindelijk de betaling en maak ik het pakket klaar om te verzenden maar omdat ik gisteren ( 10 augustus ) moest werken geraakte ik niet tot bij de post. Nu vanmorgend krijg ik ineens een kwade mail via ebay "Waar is mijn object ?". Ik leg haar uit hoe de situatie zit en plots krijg ik een klacht aan mijn broek wegens "object nog niet aangekregen"...


Uit haar reacties is duidelijk te merken dat ze mij hoedanook een negatieve feedback gaat geven, één van de grotere nachtmerries van elke ebay-verkoper die het goed meent denk ik.


 


Het gaat trouwens over dit object : http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220818423549&ssPageName=STRK:MESOX:IT


 


Buiten naar ebay bellen om de neg feedback weg te laten doen zit er niet in zeker ?


 


Wat vinden jullie van die situatie ? Zij is toch onredelijk of niet ?

-- Bewerkt door raketta_viva om 11 Aug 2011 11:10 CEST
Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0