annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krijg ik verkoopscommissie terug of niet?

Even uw hulp aub, ik raak er niet meer uit. Krijgt de verkoper de verkoopscommissie terugbetaald na een door de koper geweigerde annulatie van de transactie? Ik kreeg te doen met een hartstikke geschifte gek waarvan ik wist dat het fout zou lopen. Hij heeft uiteraard ook nooit betaald. Is geleden van 12/02. Bij CS kreeg ik na 14d een antwoord totaal naast de kwestie. Kan iemand van jullie met gezond verstand mij een zinnig antwoord geven? Dank!

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Krijg ik verkoopscommissie terug of niet?

Als de koper de annulatie weigert, krijg je de verkoopcommissie niet terug. Het is meestal beter een geschil voor niet-betaling te openen ipv van een annulatie te vragen, dan krijg je de verkoopcommissie wel terug.



m.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Krijg ik verkoopscommissie terug of niet?

Als de verkoop dateerd van 12 feb kan je nog steeds een geschil openen wegens niet-betaling, je hebt daar 40 dagen tijd voor na de verkoop... niet te lang wachten dus om dat geschil alsnog te openen. Wordt dat geschil in jouw voordeel gesloten, worden je kosten van die transactie alsnog gecrediteerd.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Krijg ik verkoopscommissie terug of niet?

Neen, helaas... indien je als verkoper een aanvraag doet om de verkoop te annuleren en de koper weigert dan zit je opgeschept met de verkoopcommissie... dus recht in de zakken van Ebay... en jij krijgt niks terug.... niettegenstaande je niks verkocht hebt.



D.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Krijg ik verkoopscommissie terug of niet?

Euh... ik weet niet he... zo n handelingen hebben een naam ... diefstal of zoiets... eBay biedt diensten aan, dan moet je als gebruiker resultaat voor je geld krijgen, nee? Werd zomaar +- 29eur lichter gemaakt!


Is men daar nog steeds niet op de hoogte dat er steeds meer en meer 'zieken' de wereld bevolken. Een beetje inlevingsvermogen en begrip zou niet misplaatst zijn, menskes.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord