annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje na 7 dagen nog altijd niet in US.

Ik heb vorige week maandag een pakje aangetekende verstuurd naar de US en als ik het pakje traceer is het nog altijd niet toegekomen in de US. De melding blijft op " Belgium Brussels european mail center: send item abroad (export)."

Is dat normaal dat het zolang duurt? Is al 7 dagen dat het verzonden is

  
Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Pakje na 7 dagen nog altijd niet in US.

Probeer eens te traceren op de website van USPS ,misschien is het daar bekend.

Bericht 2 van 12
laatste antwoord

Pakje na 7 dagen nog altijd niet in US.

nee, is hetzelfde.

Ik heb de dag nadien ook een pakje verstuurd naar de US naar een andere bestemmeling en het is ook nog niet toegekomen in de US.

Bericht 3 van 12
laatste antwoord

Pakje na 7 dagen nog altijd niet in US.

Kan het niet zijn dat de tracking zowiezo stopt na België? 

Bericht 4 van 12
laatste antwoord

Pakje na 7 dagen nog altijd niet in US.

Ja maar dan moet je het verder kunnen volgen op USPS en ze zeggen daar hetzelfde:  " Belgium Brussels european mail center: send item abroad (export)."

Bericht 5 van 12
laatste antwoord

Pakje na 7 dagen nog altijd niet in US.

Moest het 1 pakje zijn zou je denken dat het verloren kan zijn maar 2 pakjes naar verschillende bestemmelingen in de US en alletwee dezelfde meldingen:  " Belgium Brussels european mail center: send item abroad (export)." is toch eigenaardig he.

Misschien ergens stakingen?

Bericht 6 van 12
laatste antwoord

Pakje na 7 dagen nog altijd niet in US.

Tijdens de Kerstperiode worden er veel meer pakjes verstuurd, dus het kan wat langer duren voor uw pakje toekomt, 1 week naar de US is heel vlug.



m.
Bericht 7 van 12
laatste antwoord

Pakje na 7 dagen nog altijd niet in US.

Ik zou eens bellen naar de post ,normaal is dat na 2 of 3 dagen toch uit Belgie vertrokken.

Vermits je het niet kan terugvinden op USPS zit het nog altijd in Belgie en is zelfs nog niet overgedragen.

Laat je niet afschepen bij BPOST.

022/012345

In je eigen postkantoor kunnen ze je niet helpen

Probeer misschien deze website eens uit

 

www.track-trace.com

 

Op de rode postwagen klikken en daar je nummer ingeven

Bericht 8 van 12
laatste antwoord

Pakje na 7 dagen nog altijd niet in US.

Ik heb gebeld met de post en ze zullen het onderzoeken waar de 2 pakjes zijn.

De dame aan de lijn was zeer vriendelijk en ze gingen me iets laten weten als ze nieuws hebben.

Ze vond het ook raar dat 2 pakjes verstuurd op dezelfde dag naar de US alletwee dezelfde status hebben.

Bericht 9 van 12
laatste antwoord

Pakje na 7 dagen nog altijd niet in US.

Onlangs had ik het voor dat een aangetekende zending naar Italië al 14 dagen onderweg was en toen ik contact opnam met BPost vond de medewerker het raar dat ik zo snel al reageerde...

14 dagen voor een aangetekende zending bleek volgens hem helemaal niet lang omdat (zo zei hij) het langer duurt om een aangetekende zending te verwerken dan een gewoon pakket. Dit moet immers van kluis naar kluis verhuizen.... eerst in België van de kluis in je sorteercentrum naar deze in de luchthaven en dan idem dito in het land van aankomst: in de kluis en registreren daar ter plekke... Dan naar het dichtstbijzijnde sorteercentrum... opnieuw registreren... dan naar een postkantoor...

Ongelooflijk maar waar...

 

Uiteindelijk kwam het pakket op dag 19 bij de koper in Italië toe...

Denk dus niet dat aangetekend persé ook snelle aflevering betekent, ondanks het feit dat het een priorzending is... 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 12
laatste antwoord