annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Top Rated status in gevaar en geen negatieve feedback gekregen.

sharknose_78
Community-lid

Vandaag nog even mijn feedbackscore aan het bekijken, zie ik daar plotseling dat mijn toprated status in gevaar is Omdat blijkbaar iemand mij een lage score heeft gegeven op " Object zoals beschreven " .... en dat terwijl niemand heeft geklaagd of negatieve commentaar heeft gegeven de voorbije maand(en) .


 


Dus ofwel kan iemand sterretjes geven zonder feedback te geven ofwel heeft iemand zich vergist en verlies ik mijn top-rated voor niks. Ofwel is het om één of andere reden terecht maar waar kan ik de reden zien waarom ik die ster heb gehad ?


 


Enfin, ik ben dan nog steeds op 100% en nog steeds "uitstekend" ... ik vind het toch jammer en zal het tot december duren eer ik terug top-rated kan worden.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Top Rated status in gevaar en geen negatieve feedback gekregen.

tegenwoordig kan het allemaal op ebay, de koper mag sterretjes geven, maar of ze dit allemaal even eerlijk doen is maar de vraag, sommige doen hier gewoon lotje trek en de verkoper mag hier dan voor opdraaien, dit systeem had men beter achterwege gelaten, net zoals het feedback systeem waardoor je als verkoper geen negatieve feedback meer kan geven.  Kopers doen maar raken, kopen en niet betalen, enz... er kan hen toch niets gebeuren.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Top Rated status in gevaar en geen negatieve feedback gekregen.

ik heb weet van zeker twee kopers die mij een positieve feedback hebben gegeven, maar de laagste sterretjes die er zijn...helaas zijn het die sterretjes die blijkbaar tellen bij Ebay X-(



D.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Top Rated status in gevaar en geen negatieve feedback gekregen.

Ik steek in al mijn pakjes een briefje met wat uitleg over het sterrensysteem en hoe belangrijk het is om een goede feedback te hebben, sedert ik die briefjes meestuur is mijn sterrenscore een stuk beter geworden (score voor verzendkosten was nogal aan het dalen).



m.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Top Rated status in gevaar en geen negatieve feedback gekregen.

sharknose_78
Community-lid

Het word nog gekker ... vorige week was die lage rating verdwenen voor obeject als omschreven ... nu staat die er weer terug ? Of heeft Ebay de vorige gecorrigeerd en heb ik weer een nieuwe lage ster gekregen voor object zoals omschreven terwijl ik geen negatieve feedback whatsoever heb gekregen tot nu toe.


 


Begrijpe wie het kan.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Top Rated status in gevaar en geen negatieve feedback gekregen.

hughwitte
Community-lid

Zo te zien hebt u bij de maandelijkse evaluatie op 20 oktober uw TRS status op basis van uw internationale prestatienormen verloren. Dit wil zeggen dat u minstens 3 transacties met een lage DSR (1 of 2 sterren) gekregen hebt van 2 of meer kopers over de laatste 12 maanden.


Nu, het zal wel meevallen wat het effect van die TRS op uw verkoop betreft, Top Rated Seller status op basis van internationale prestatienormen wordt niet gebruikt op eBay.BE maar alleen op de eBay sites van Frankrijk, Italië, Canada en Australië. UK, DE, en COM gebruiken weer andere criteria voor hun TRS programma.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 6 van 6
laatste antwoord