annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Turbo Lister problemen en plots kosten

Even een kort overzicht, ik wil een 20tal items aanbieden en normaal gebruik ik Turbo Lister op mijn laptop (WIN XP SP3).

Bij het berekenen van de kosten gaf hij overal fouten dat er geen teruggave beleid bepaald was. Eerst negeerde ik het en startte de upload, vervolgens ging ik googlen en merkte ik dat ik plots een teruggave van 14 dagen aanbood.

5 items waren al geupload die ik terug verwijdert heb.

Op het eerste zicht vond ik de optie om dit in te stellen niet terug in turbo lister dus ik besloot een update uit te voeren.

Sindsdien start Turbo Lister niet meer op. (altijd program crashed, send error report). Een herinstallatie hielp niet, een deinstallatie en nieuwe install ook niet.

 

Mijn vaste pc is een win7, daar staat turbo lister ook op, dus ik kopieer al de aanbiedingen over, start daar turbo lister op. Pas alle teruggave opties aan en zet 20 objecten klaar om te uploaden. Ik doe kosten berekenen en krijg plots een prijskaartje van een dikke 7 EUR (waar dit normaal 0 moet zijn). Het enige wat ik me kan bedenken is de extra aanbiedingsopties (gallerij plus, ...) die ik NIET afgezet krijg, als ik ze afvink en opslaan doe blijven ze gewoon staan. Qua gratis objecten heb ik er blijkbaar nog 70 deze maand te goed dus daar kan het ook niet aan liggen.

 

Enige hulp?

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0