annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volia Mijn bericht is al verwijderd door ebay,

Volia mijn bericht van gisteren is al verwijderd door ebay.


 


Bieders die volop bieden en niet betalen mogen dus hun gang gaan!


 


 


 


 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Volia Mijn bericht is al verwijderd door ebay,

Ja dus, mijn bijdrage ook.


 


 


Dit geeft mij een zeer wrang gevoel.


 


Freedom of speech kan dus duidelijk niet voor Ebay.  Meer nog, het doet me denken aan die enkele landen in de wereld waar je opgepakt wordt als je een mening durft verkondigen die haaks is op deze van het politieke etablishement.


 


De volgende stap is dat je verbannen wordt van het forum, zonder boe of ba.


 


Je krijgt dan zo'n standaard tekstje toegestuurd dat je de regels overtreden hebt en 30 dagen mag je er niet meer op.


 


Ik heb dat enkele jaren geleden tegengekomen en nog enkelen met mij.


 


Je vraagt hulp, krijgt die niet en dan ga je verder en je wordt de mond gesnoerd.  Je zit dus nog steeds met vragen en met opgekropte woede, je voelt je echt onrechtvaardig behandeld.


 


Elk geeft z'n karakter. Er zijn mensen die eens hun schouders optrekken en alles laten wat het is, er zijn er die op de barikade springen.  Ik behoor tot die laatste groep.


 


Het is erg erg erg spijtig.   Eigenlijk vraag ik me af of de directie van Ebay hier zomaar mee akkoord gaat hoe met de klanten omgegaan wordt.  


 


Ebay doet er wel alles aan om elke negatieve noot onmiddellijk weg te halen maar doet er totaal niets aan wat de oorzaak ervan is.


 


Triest.   Mijn vragen zijn ook nog niet beantwoord.  

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Volia Mijn bericht is al verwijderd door ebay,

 


 


Gelukkig doet mijn 2dehands winkel het steeds beter en beter en zal ik binnekort Ebay misschien niet meer nodig hebben als een deeltje van mijn broodwinning!


 


Vind hun mentaliteit wel raar! en als je dan belt naar ebay is het van sorry mevrouw op deze vraag kunnen we niet antwoorden maar u hebt wel gelijk en we verstaan u


Maar er veranderen er niets aan.


 


Ik heb momenteel al bijna 100 niet betalende bieders gehad.


Mocht ik mijn uurtjes kunnen rekenen !!


 


 


 


 


 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord