annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

blokkeren?Nieuwe account dus.

Als een koper na 14 dagen de betaling nog niet heeft voldaan,blokkeer ik hem zodat hij op mijn aanbiedingen niet meer kan bieden.

Deze week krijg ik een vraag "waarom kan ik niet bieden op een van je objecten"?Ik leg hem uit dat hij geblokkeerd is wegens wanbetaling voor een item in juni ll.Zelfs na het openen van een geschil via ebay(transactieproblemen oplossen) kwam er geen reactie.

Vandaag loopt de aanbieding af,een 0-feedback is hoogste bieder.En wat blijkt,verzendadres is net hetzelfde als dat van de persoon die ik eerder geblokkeerd heb.Dus ze maken gewoon een ander account en kunnen weer verder.

Trouwens,als je een geschil sluit,krijg je bericht dat je de kosten terugkrijgt en dat er op de account van die wanbetaler een vermelding komt.Maar dat kan wel niemend zien,wat voor nut heeft dat dan.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

blokkeren?Nieuwe account dus.

het heeft geen zin om iemand te blokkeren, ze maken een andere account, bestellen iets (zogezegd) en geven je een negatieve feedback en probeer het maar weg te krijgen.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

blokkeren?Nieuwe account dus.

... het lijkt inderdaad die kant op te gaan.Verkopers hebben geen enkele bescherming meer op ebay.Een wanbetaler zou je nog moeten belonen met een positieve feedback,want je hebt geen andere keuze.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord