annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

er zijn verschillende items in mijn ebay verkopen actief die niet in zoekresultaten voorkomen

Er zijn verschillende items in 4mijn ebay aangeboden actief' die niet meer in de zoekresultaten te vinden zijn. Hoe kan dit? 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

er zijn verschillende items in mijn ebay verkopen actief die niet in zoekresultaten voorkomen

Dat kan op Ebay maar niemand begrijpt het, ik heb al meerder malen gemaild maar krijg er geen zinnig antwoord op.

 

 

 

Op dit moment ben in dus ingelogd.

 

Ik verkoop nu op dit moment enkel Helly Hansen winterondergoed.

 

Ik zoek in de zoekrubriek met de merknaam: Helly Hansen.

 

Resultaat ?  Ik zie mijn eigen aanbiedingen niet eens staan, moet echt naar beneden scrollen maar krijg wel UK te zien.

 

Ook als ik van Nederlands naar Franstalig switch.

 

 

Ik heb amper bezoekers en nog GEEN ENKELE VERKOOP deze maand terwijl ik dit produkt voorgaande jaren wekelijks enkele stukken van verkocht !

 

Begrijpe wie begrijpe kan.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

er zijn verschillende items in mijn ebay verkopen actief die niet in zoekresultaten voorkomen

Het is maar als je in de zoekrobot  helly hansen ondergoed intikt dat je 18 aanbiedingen ziet en daar sta ik dan totaal alleen, en nog niet verkopen !!!!

 

Als je Helly Hansen alleen intikt krijgt UK voorrang op België;  Dit vind ik niet normaal.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

er zijn verschillende items in mijn ebay verkopen actief die niet in zoekresultaten voorkomen


@shiwi16 schreef:

Er zijn verschillende items in 4mijn ebay aangeboden actief' die niet meer in de zoekresultaten te vinden zijn. Hoe kan dit? 


Dit is de nieuwe zoekrobot van eBay, om zogezegd de bomen door het bos te laten zien.

Zoekresultaten worden bepaald aan de hand van de reeds verkochte artikelen, feedback, verzendkosten, prijs, etc... Er is geen garantie meer dat uw aanbiedingen in de resultaten komen te staan.

 

Het is een van de laatste stuiptrekkingen van eBay om nog enkele grote verkopers meer te laten verkopen, maar eenmaal ze ook die de nek omwringen met nog hogere commissies dan staan ze alleen. 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord