annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

foto in objectbeschrijving via photobucket lukt niet meer? Help!!!!!

kaasmetgaatjes
Community-lid

hallo 


 


vroeger gebruikte ik photobucket om extra foto's in mijn objectbeschrijving te krijgen. Ik moest de afbeeldingen gewoon kopieren van photobucket naar turbolister objectbeschrijving. Nu is er een nieuwe versie van photobucket en lukt dit niet meer. Hoe los ik dit op??? 


bedankt 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

foto in objectbeschrijving via photobucket lukt niet meer? Help!!!!!

Bij mij lukte het gisteren om de foto's te kopiëren en bij de beschrijving te plakken, maar het uploaden naar Photobucket liep verkeerd, alle foto's zaten door elkaar gemengd en ook gemengd met foto's van vorige week, zodat het heel wat zoekwerk was om de foto's terug te vinden. Het lukt niet om de foto's terug in volgorde te krijgen.



m.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

foto in objectbeschrijving via photobucket lukt niet meer? Help!!!!!

Hey ,ik werk ook altijd via photobucket en het is inderdaad ietsje veranderd


 


Het isnu veel gemakkelijker nu je moet enkel de foto's copieren via HTML( hoop dat ik het juist schrijf)


en dan erop klikken en op ebay ook via HTML en dan staan de foto's er mooi op.


 


De Foto's staan nu inderdaad niet meer in volgorde maar je kan er onderaan gewoon op klikken.


 


Het nadeel is nu wel dat je bijna geen foto's meer kan opslaan je hebt maar iets van 100MB


 


 


groetjes en hopelijk lukt het nu wel !


 

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

foto in objectbeschrijving via photobucket lukt niet meer? Help!!!!!

Idd je kan er onderaan op klikken, maar ik had zondag een heleboel zeer gelijkende aanbiedingen, zodat ik niet zomaar zeker was of het de juiste foto was, daarvoor moest ik telkens het nummer controleren.


Die 100MB gaat wel, ik gooi telkens de foto's weg van de spullen die verkocht zijn, ik zit nu met 900 foto's aan ongeveer 10% van de opslagruimte.


Ik overweeg toch om over te stappen naar een andere foto-site, vind het echt vervelend dat de foto's niet in volgorde staan.



m.
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

foto in objectbeschrijving via photobucket lukt niet meer? Help!!!!!

kaasmetgaatjes
Community-lid

dat met die html is gelukt , had ik gisteren al zelf gevonden na paar dingen te proberen 


 


100mb? ik heb 2,2 gig gekregen 


 


van foto's die door elkaar staan heb ik precies geen last, wel is het nu precies 1 groot blad per mapje waar ik voordien verschillende pagina's had per mapje (ik maak verschillende mapjes aan volgens soort items en groepeer die )


 

Bericht 5 van 5
laatste antwoord