annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen verkoop in Wallonië?

Ik stel me de vraag of er terug eensplitsing is doorgevoerd betreffende Vlaanderen en Wallonië ?  Ik verkocht heel regelmatig zaken in Walloniën en de laatste tijd valt het me op dat ik minder verkoop en hetgeen ik verkoop is enkel in het Vlaams taal gedeelte.  Of vergis ik me gewoon ? Of Toeval ?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

geen verkoop in Wallonië?

De grenzen zijn afgeschaft. Franstaligen krijgen nu meestal aanbiedingen uit Frankrijk als eerste te zien, Belgische zelfs goedkoper dan de rest komen veel later, pagina's zelfs.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

geen verkoop in Wallonië?

We hebben hier een hele tijd terug vele discussies over gehad!

 

Helaas Ebay is niet meer wat het geweest is.  Ik heb andere oorden opgezocht die volledig gratis is en hou enkel nog een klein beetje m'n powerseller status in eer.   Ik plaats dan ook nog enkel artikelen waarvan ik bijna zeker weet dat ze zullen verkocht worden, alhoewel het steeds moeilijker aan het worden is.   Er zijn te veel aanbiedingen, te veel troep op Ebay waardoor de goeie artikelen niet meer te zien zijn.   Uitgezonderd wanneer het een zeldzaam stuk is en dan nog, zitten de kopers met centen er dan niet en is het ergens één of andere doorverkoper die het zo goedkoop mogelijk wil aankopen.

 

 

Ik heb tot vorig jaar zeer veel in Walonnie verkocht en opeens was het gedaan. Vlaanderen was HET BUITENLAND voor onze vrienden over de taalgrens.

 

Lessen werden er niet uit getrokken, in denk dat Ebay zeer veel van z'n pluimen verloren is daardoor.  Er zijn genoeg andere tweedehands sites die ik hier niet mag noemen die GRATIS zijn.  Ik plaats dan ook m'n brocante en huishoudartikelen op de welgekende Vlaamse tweedehands sites.   Ebay kost me centen voor een slechte resultaat.

 

Spijtig.

 

Johan

Bericht 3 van 3
laatste antwoord