annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

prive feedback

Hallo, heb op één van mijn artikels een bod van iemand die wenst dat zijn feedback privé blijft.  Tot daar nog aan toe maar deze persoon is 2004 reeds 11 maal van identiteit veranderd op e-bay.  Wat vinden jullie hiervan ?  Vind ik persoonlijk toch beetje strange.  Graag jullie mening.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

prive feedback

hughwitte
Community-lid

Dat iemand zijn feedback op privé zet om anderen niet te laten meekijken wat gekocht is in het verleden in niet abnormaal. En er zijn sommigen die graag regelmatig van gebruikersnaam wisselen. Maar als ik op de naam klik van die bieder in de biedgeschiedenis zie ik dat deze persoon de hoogste bieder of koper is bij 5 verschillende verkopers in soortgelijke rubrieken, en dat lijkt mij wel veel.



Als u het niet vertrouwt kan u altijd eens contact opnemen met de bieder om poolshoogte te nemen, dikwijls zegt dit wel iets. En als er geen communicatie mogelijk is hebt u de mogelijkheid om het bod in te trekken en de bieder te blokkeren.



Zie voor verdere informatie:


http://pages.benl.ebay.be/help/sell/manage_bidders_ov.html

-- Bewerkt door hughwitte om 6 Oct 2010 10:23 CEST
mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

prive feedback

Hallo, super bedankt voor uw reactie.  Ik begrijp niet hoe jij de biedingsgeschiedenis kan opvragen ?  Wat bedoel je juist met contact opnemen met koper ?  Kan toch moeilijk vragen : bent u wel betrouwbaar.  Heb bij deze bieder een raar gevoel - kan ook helemaal fout zijn natuurlijk - maar ....

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

prive feedback

hughwitte
Community-lid

Als ik op het aantal biedingen klik op de aanbiedingspagina krijg ik de biedgeschiedenis. Als ik daarin vervolgens op de gecodeerde naam van de bieder klik krijg ik zijn biedactiviteit gedurende de afgelopen dertig dagen.



U kunt de koper altijd vriendelijk mailen met de vraag dat, gezien het aantal winnende biedingen en kopen van soortgelijke zaken die zij gedaan heeft in de afgelopen 30 dagen, u graag bevestiging krijgt dat zij nog wel degelijk geïnteresseerd is in uw aanbieding.



En ik zie dat deze aanbieding (als ik het goed voorheb gaat het over de Delvaux handtas) nog meer dan 5 dagen loopt. Zeker niet nodig om overhaast te werk te gaan. Misschien komt er een hogere bieder en lost het probleem zichzelf op.


-- Bewerkt door hughwitte om 6 Oct 2010 17:24 CEST
mvg

_____hughwitte________________
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

prive feedback

e-user2
Community-lid

Gelet op het lage bedrag van je  aanbiedingen (daar is niets mis mee!) zou ik in uw geval geen risico willen lopen en het bod annuleren + de bieder blokkeren zodat die niet meer kan bieden.



Het bedrag mag dan beperkt zijn maar de gevolgen van een mogelijke negatieve feedback kan je niet inschatten (daar je zelf rekening houdt met de mogelijke onregelmatigheid van het bod).



Hoe erg is de discussie geweest met je koper van de feedback van begin september? Is daar een mogelijke link met het bod dat je hier vermeldt?

-- Bewerkt door e-user2 om 6 Oct 2010 16:49 CEST
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

prive feedback

Ik denk dat ik weet wie die koper is.


Haar feedback staat privé omdat ze met een ander account deze zaken terug verkoopt.


Ze wisselt dikwijls van naam ,omdat het dan minder zou opvallen vermoed ik


Heb er alleen maar positieve ervaringen mee,koopt al jaren bij mij.Nooit geen problemen mee en ze betaalt steeds dezelfde dag.


Voor mij is dat de gedroomde koper.


Trouwens wat iemand doet met de aangekochte zaken gaat mij niets aan.


Dus wees gerust ,en annuleer die biedingen niet.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

prive feedback

Hallo, iedereen super bedankt voor uw reacties !!!! Heb ondertussen een beleefd mailtje gestuurd aan bieder en een beleefd antwoord ontvangen : dat ze ondertussen overboden is en geen nieuw bod meer zal uitbrengen.  Lijkt erop dat antwoord van siemenpoes zeker kan kloppen .  Nogmaals iedereen bedankt en aan iedereen veel succes op ebay. 

Bericht 7 van 7
laatste antwoord