annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

terugkrijgen geld van ebay!???

Beste,

 

 

in september werden er plots plaatsingskosten aangerekend, van spullen die ik had herplaatst. Dit zonder voorafgaande verwittiging van ebay. Omdat mijn kosten normaal via paypal worden betaald (ik kan dit blijkbaar dus op geen enkele manier nog uitschakelen en teruggaan naar het manuele systeem van vroeger) is er een boel geld van mijn rekening gehaald.

Op dat moment besluit ik om NIET meer te verkopen via ebay, ondanks ik jarenlange trouwe ebay verkoper en koper ben geweest. Nu ja, er zijn ondertussen veel alternatieven om gratis spullen te verkopen op internet.

 

Plots kan ebay wel mailen en laten ze weten dat de kosten van september niet zullen aangerekend worden. Nu ze zijn al aangerekend en van mijn rekening gehaald. 

Of ik het geld ooit zal terugkrijgen??? ik vrees dat ebay het tegoed zal laten staan, maar ja, ik ga dus NIET meer verkopen en wil mijn geld ook terug op mijn rekening krijgen.   Hoe pak ik dat aan?????

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

terugkrijgen geld van ebay!???

zo heb ik nu een factuur van 507 euro ontvangen... schandalig!!!!

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

terugkrijgen geld van ebay!???

nu ja, het gaat blijkbaar bij sommigen over veel geld, maar gaat ebay er iets aan doen om al deze mensen ook te crediteren nu???? niet te laten staan , want ik vind niet dat men ons moet binden om daar nog te blijven verkopen. Het geld moet terug op onze rekening komen en zo snel mogelijk, maar blijkbaar reageert er zelfs niemand van ebay zelf.  Het zegt genoeg... hogerop gaan met dit soort smerige truken of gaan ze ons spontaan onze bedragen terug op onze rekening zetten??????

 

Ik kan zelfs mijn account niet afsluiten, want ik kan nergens ongedaan maken dat ze gewoon geld van mijn rekening kunnen halen. Klopt toch niet.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

terugkrijgen geld van ebay!???

na heel wat mails en contact per telefoon werd me nu gemeld dat ik van mijn 507,01 euro 69 euro terug zal krijgen. waarom kunnen ze me dan niet alles vergoeden? in ieder geval hebben ze aan mij nu ook een verkoper minder, ik verkoop voor 66 euro en krijg een factuur van 507, wat een grap...

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

terugkrijgen geld van ebay!???

hoe komen ze bij zo'n vreemd bedrag?? Ik begrijp niet dat hier niet veel meer reactie op komt. Uiteindelijk haalt ebay op deze manier massa's geld van rekeningen, zeer onterecht. Dan is het gemakkelijk om te zeggen dat het plots voor die weken niet meer telt, als je het toch niet terugkrijgt.  Als ik bij andere bedrijven een creditnota moet krijgen, dan wordt dit normaal direct de maand erna geregeld en rechtgezet.  Denkt ebay zich boven de wet te kunnen zetten?   Wat een dieven die nu mee het beleid voeren zeg

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

terugkrijgen geld van ebay!???

Mensen

ik weet maar allen een ding ,vroeger heb ik gevonden vaaier aan spulen dat te koop staan op ebay en latste jaar is minder en minder..ik beveer niets maar feite spreken voor zich..mvg

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

terugkrijgen geld van ebay!???

beste 

els jij belletje geeft aan uw "crediet card companie"visa,mastercard ets dan meld gevoon "vermoedelijk gestolen gegevens van card"dat card word onmiddelijk geblokeerd en jij krijg nieuwe met nieuwe code thuis binen week,en pay-pal kan niets meer "verkeerd" doen omdat card gegevens dat jij opgegeven vorden zijn niet meer "mis-bruikbaar"..lol  Smiley Knipoog

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

terugkrijgen geld van ebay!???

zo werkt het jammergenoeg niet, ebay kan zijn geld via rechtswege opeisen dan blijkbaar, pure oplichting, maar als gewone particulier vermag je inderdaad niets tegen zulke bedrijven!

Bericht 8 van 8
laatste antwoord