@flexmet :
Volgens de 'regeltjes' ben je zeker in je recht.
En die extra vergoeding, daar zou ik ook niet zomaar op ingaan.
@ flexmet & @ mikmak :
Maar toch :
Ikzelf vind het logisch om de aankoop naar het adres te sturen vermeld op de email van Ebay. Naar het adres op de Paypal-betaling kijk ik niet.
Als de koper betaalt met overschrijving stuur je ook naar het adres dat eBay geeft !
Ik vergelijk ALTIJD het verzendadres van paypal met dat van Ebay.
Ik vergelijk ALTIJD het adres horend bij de bankoverschrijving met dat van Ebay.
En dat op AL mijn accounts, of het nu gaat om dure spullen of goedkope rommeltjes.
Zowat 1 op 20 keer is het verschillend !
Dan krijgt de koper, verduidelijking: KLANT dus, die hopelijk nog eens terugkomt, een vriendelijk standaardmailtje waarin dit wordt gesteld en waarin hem om het juiste verzendadres wordt gevraagd.
Negen op tien van deze mails worden door de klant binnen de 24 uur beantwoord.
Krijg ik geen antwoord, dan tracht ik per telefoon bevestiging van het verzendadres te krijgen.
ZOWAT 1 OP 5 KEER blijkt dat het verzendadres bij Ebay onjuist, door verhuis, of om een andere reden !
Dat betekent dat ik dus 1 op 100 verzendingen naar een fout adres zou sturen als ik dit systeem niet zou toepassen .
Ben ik verplicht om dit te doen ? Neen, natuurlijk niet.
Voel ik me verplicht om dit te doen ? Ja, natuurlijk wel.
Ik vind dit immers een onmisbaar onderdeel van goede klantservice...