annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vraag in verband met PayPal

chbaert88
Community-lid

Hallo iedereen,


 


Na een drietal jaar actief objecten via E-bay te hebben gekocht, heb ik onlangs mijn eerste object verkocht. De transactie is correct afgerond. De koper heeft betaald langs PayPal. Het is een vrij groot bedrag dat ik graag naar mijn lopende rekening zou overmaken. Heeft iemand een idee hoe ik dat precies moet doen?


 


Met vriendelijke groet


 


Christophe Baert

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

vraag in verband met PayPal

hughwitte
Community-lid

Hoe kan ik geld opnemen?

1.       Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.be/.

2.       Klik op ‘Opnemen’ bovenaan de pagina.

3.       Klik op ‘Geld overschrijven naar uw bankrekening'.

4.       Voer de benodigde informatie in en klik op ‘Doorgaan’.

5.       Klik op ‘Verzenden’.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

vraag in verband met PayPal

sony-san
Community-lid

niet doen, stuur bedrag terug via pay-pal terug naar afzender en vraag beleefd overschrijven via bank rekening. als ooit koper vill geld terug dan kan dat via pay-pal en ben jij geld kwijt... ik verkoop kleine rommel met pay-pal maar grote bedragen allen met overschrijven of niks...mvg

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

vraag in verband met PayPal

je moet toch een klein beetje vertrouwen hebben hé,  als niemand dat nog heeft dan moet je niet meer verkopen denk ik.


 


als je zorgt dat je getraceerd verstuurd en je hebt de bewijzen dan heb je nog steeds en stok achter de deur.


 


maar eerlijk, ik wil niemand in paniek brengen, als ik iets duurs te verkopen heb, ben ik ook extra op m'n hoede, alleen je moet het van twee kanten bekijken, als jij iets aankoopt zal je ook met paypal willen betalen, precies somwille van die kopersbescherming, het moet dus ook aan twee kanten werken hé.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord