annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

zonder verwittiging plaatsingskosten aanrekenen, terwijl het overal gratis is op te verkopen!

tot mijn grote verbazing wou ik vandaag enkele onverkochte dingen terug plaatsen in een zoekertje en zie ik ineens grote bedragen plaatsingskosten verschijnen. Na enig zoekwerk, ontdek ik ergens binnen ebay, dat er vanaf deze maand ergens plots terug kosten worden aangerekend. Terwijl ik al zoveel jaren verkoper ben op ebay, ben ik enorm verbaasd dat in deze tijd, waarin zoveel andere verkooppagina's gratis te vinden zijn , ebay nog zo'n tactieken toepast, goed om iedereen weg te sturen. Ik ga het vervolg van mijn onverkochte dingen dus niet meer plaatsen onder deze voorwaarden, maar elders aanbieden.  Dit is me echt te veel, dat ebay zo'n smerige truuken toepast om zelf geld te verdienen.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

zonder verwittiging plaatsingskosten aanrekenen, terwijl het overal gratis is op te verkopen!

U heeft nog geluk gehad, ik had er al 190 items terug opgezet op een ander account voor ik het zag,

kosten : 65 euro (die ben ik helaas kwijt denk ik).

Inderdaad , Ebay.be loopt zo duizenden euros per dag mis denk ik. (Want 8% van de verkoop was voor hun)

Ik had er 2.000 items opstaan , die ga ik niet terug zetten aan 35 cent per stuk natuurlijk, dat zou me 700 euro kosten,

en ik verkocht maar voor een paar tientallen euros als ik geluk had.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

zonder verwittiging plaatsingskosten aanrekenen, terwijl het overal gratis is op te verkopen!

Nog erger vind ik het dat ik al die items ingescand had, kostte me enorm veel tijd,

die foto's ben ik nu op 75 na allemaal kwijt. Ik gebruikte helaas geen turbolister.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

zonder verwittiging plaatsingskosten aanrekenen, terwijl het overal gratis is op te verkopen!

hier stopt het verhaal ook voor mij. Uiteindelijk gaat het al veel slechter met ebay doordat er zoveel meer concurrentie is. Vaak moet je met één bieder tevreden zijn, terwijl jaren geleden het allemaal veel meer werd gevolgd.  Kosten lopen inderdaad enorm op. IK had gisteren ook al een deel geplaatst vooraleer ik merkte dat er terug kosten waren. Is dat wel legaal. elders moeten ze ook de klant verwittigen als er iets veranderd aan de voorwaarden toch? 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord