annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

La Réunion

Medeverkopers,


 


Mijn aardrijkskunde is niet wat het moet zijn, dus ik zit met volgend probleempje.


 


Een potentiële koper wil best veel producten afnemen, enige probleem is dat deze mens op het eilandje Réunion woont. Een Afrikaans eilandje maar dat wel tot Frankrijk behoort.


Ik verstuur mijn producten Europees, toch kan deze koper geen aankopen doen en krijgt deze melding.


 


? Le vendeur a indiqué que cet objet ne peut pas être envoyé aux adresses situées dans le pays suivant : Réunion
?Contactez le vendeur pour obtenir plus d'informations ou recherchez des objets similaires proposés par d'autres acheteu


 


Maw. behoort dit landje nu tot Europa of niet?


Dit vooral te weten voor de douane, want onze "last-minute" koper moet alles voor zaterdag hebben. 


 


alvast bedankt,


groeten,


Tom


 


 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

La Réunion

Opgepast, je handen NIET aan verbranden !


 


wat is de feedback van je koper?


 


géografisch NIET Europa en verzendkosten NIET europa, dus Douane opgelet.


 


Ik zou het althans niet vertrouwen.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

La Réunion

Dat eiland is idd Frans grondgebied en behoort tot de EU, of het safe is om naar te verzenden laat ik in het midden... meer info over dat eiland vind je hier:


 


http://nl.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9union

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

La Réunion

Voor zaterdag lijkt me onmogelijk,misschien met WORLD EXPRESS,is DHL,maar ik betwijfel dat dat gaat aankomen voor zaterdag.


Geen douane formaliteiten volgens mij ,passeert via Parijs.


Heb al eens verzonden naar een ander eiland behorend tot FRANCE METROPOLITAINE ,zonder problemen.


Het tarief is wel het hoogste ,dat van -REST VAN DE WERELD - en dus niet het tarief voor Frankrijk

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

La Réunion

Dit is wat ik bedoel, het is het hoogste tarief omdat het geografisch niet tot Europa behoort.


 


Ik zou het toch niet vertrouwen.  Maar goed ...

Bericht 5 van 5
laatste antwoord