annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe lid zit met een vraag?

ermin110
Community-lid
Geachte mede Ebay ledene,

Ik heb zojuist een veiling gewonnen en ik was de hoogste bieder. Nou heb ik de verkoper paar emails gestuurd betreft wat ik kan krijgen voor een bepaald bedrag die ik heb geboden, want er stond in zijn beschrijving dat ik een op de artikelen kon bieden verkoper is een duitser.

Ik ben helemaal in de war en bij de betalingsgegevens staat dat ik pas betaal wanneer het pakket aangekomen is bij mij, maar wanneer is dat??? de verkoper antwoord gewoon niet op 8 mails die ik heb gestuurd?
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Nieuwe lid zit met een vraag?

zowiedot
Community-lid
Je verwacht toch niet dat elke verkoper binnen de paar uur emails beantwoordt, vooral tijdens het WE, en wie stuurt er nu 8 mails ??

Aanbiedingen met keuze-artikels zijn trouwens niet toegestaan op eBay !
zowie
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Nieuwe lid zit met een vraag?

Ik denk toch dat deze aanbieding niet echt duidelijk is hoor...

Het gaat om een "überraschungspaket", een verrassingspakket dus.
Mij lijkt het dan dat je bij God niet zal weten wat hij je opstuurt.
Je zou dus evengoed een XBox-spel als een WII-console kunnen krijgen maar voor dit geboden bedrag betwijfel ik dat je die console zou krijgen.

Dat er pas achteraf betaald dient te worden, zie ik nergens staan hoor. Ik lees echter wel dat - indien er niet betaald werd - hij zijn advocaat (=Anwalt) en ebay zal contacteren.
Straffe praat dus maar laat je daar vooral niet door afschrikken. Een internationale rechtzaak voor 17 euro en een chick? Zijn advocaat zal lachen 😉

En dan dat teruggavebeleid... als je niet tevreden zou zijn over het teruggestuurde, dan mag je altijd terug sturen maar krijg je slechts 50% van het betaalde terug.

Als ik dat zo allemaal lees, is mijn conclusie: in't vervolg op dergelijke aanbiedingen niet meer bieden tenzij je 100% zekerheid hebt wat je zal krijgen voor je geboden bedrag!


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 3
laatste antwoord