annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje in ander land terechtgekomen!

Hoi,


 


Ik heb vorige vrijdag een langspeelplaat besteld uit de USA. De verkoper heeft het opgestuurd met express mail en tevens het tracking nummer opgestuurd.


Als ik vandaag kijk op de tracking site van USPS zie ik vandaag dat het pakje terecht gekomen is in Kenya (Afrika!?!?). Nochtans stond mijn adres juist op het bewijs van verzending dat de verkoper ook heeft doorgestuurd naar me. Met ander woorden, ze hebben het pakje op het verkeerde vliegtuig gezet!!


Ik heb direkt de verkoper verwittigd en hij zal vandaag direkt naar het postkantoor gaan waar hij het verzonden heeft.


Iemand al een ervaring gehad met zo een situatie? Zal mn pakje nog terecht komen bij mij?


 


Stefaan. (Belgie).

-- Bewerkt door steffiestones om 8 Jun 2011 17:08 CEST
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Pakje in ander land terechtgekomen!

Ik had indertijd eens een paar Stones-elpees gekocht van een verkoper in USA. Er was één exemplaar bij dat vrij moeilijk te vinden was, zeker aan die prijs, en in zulk een goede staat.


Die zijn 5 weken onderweg geweest, en toen ze aankwamen stond er op de verpakking gestempeld ; "MISSENT TO IRAN"...


Je mag dus volgens mij goede hoop hebben dat je pak terecht komt, maar wél met wat vertraging.




If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 2
laatste antwoord