annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje niet toegekomen

eva414
Community-lid
Midden september verkocht ik een kledingstuk op ebay. Ik heb het onmiddellijk na ontvangst van betaling verzonden, met een niet-genormaliseerde verzending van 2,95 euro. Het pakje is nooit toegekomen (zegt de koper).

In de 6 jaar dat ik op ebay verkoop is me dat nog nooit overkomen. De koper wil dat ik zijn aankoop terugbetaal maar het is wel zijn woord tegen het mijne.
Tegenwoordig willen ebayers alles zo goedkoop mogelijk, ook de verzending mag nks meer kosten. 5,13 euro voor een taxipost pakje (met controleerbaar trackingnr) is al teveel, en als je het dan anders verstuurt, stellen ze je verantwoorelijk als het verloren gaat.

Ik heb reeds mijn eigen postkantoor en dat van de bestemmeling gecontacteerd maar de brief ligt nergens.
Uiteindelijk een dossier geopend bij de klantendienst van de post.

De koper wordt echter steeds aggresiever en gaat mij een van de dagen zeker neg. feedback geven tenzij ik hem terugbetaal. Zou ik dat nu doen?
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Pakje niet toegekomen

De verkoper is verantwoordelijk voor de verzending, dus je kan best terugbetalen !

m.


m.
Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Pakje niet toegekomen

HELP
Hallo, ik heb ook iets gekocht tussen kerstmis en nieuwjaar (bongo), met vervaldatum 28 februari 2010, het was voor een geschenkje en kostte 14,75 euro + 3 euro verzendkosten. Verkoper zou het opgestuurd hebben vanuit Eghezee op 29/12 en nog niets toegekomen. heb al twee keer gemaild, hij zegt me van de Post te contacteren, maar hij heeft me nog niet geantwoord hoe het pakje eruitziet, welke en of er afzender opstaat, hoe het exact verstuurd is... Hoe kan ik dan een klacht bij de Post indienen. Ik wil wel geduldig wachten, maar hoelang en de bon zal sowieso vervallen volgende maand. Wat raadt U me aan, ik heb tenslotte toch meer dan 18 euro betaald, verzendkosten in....
Mvg,
Mie
Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Pakje niet toegekomen

eva414
Community-lid
Sowieso een geschil opstarten via ebay 'object niet ontvangen'. Heb je met paypal betaald? Dan kan je je geld nog recupereren...
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Pakje niet toegekomen

Bedankt voor uw antwoord. Maar nee ik heb niet met PayPal betaald. Ik lees hier trouwens ook van veel mensen die met PP betaalden enhier ook niets van terugzien...
Als ik deze week niets meer hoor kan ik toch missch een geschil starten. Als de verkoper nu voorstelt van de som 50/50 te verdelen en terugbetalen, dan zu ik het wel aanvaarden. Maar ik hoor er weinig van, is ook franstalig
Mvg
MM
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Pakje niet toegekomen

Inderdaad, met paypal kan het zijn dat je niks ontvangt, maar dan krijg je wel je geld terug tot de laatste cent. Als de verkoper in dit geval niks wil betalen, ben je je geld kwijt en heb je geen poot om op te staan.
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Pakje niet toegekomen

Ok, de verkoper heeft me laten weten dat hij akkoord is om de helft terug te storten, dus zal ik wel positieve of neutrale feedback geven. Ik zal die PayPal ook eens bestuderen, maar ziet er allemaal nogal ingewikkeld uit vind ik
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Pakje niet toegekomen

Ik raad het aan, zeker als koper.
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Pakje niet toegekomen

mobenoelie
Community-lid
is het mogelijk om te zien wanneer je het als verzonden hebt gemarkeerd in de transactie ? Ik heb ook een pakket verstuurd en ben net toevallig dat bonnetje kwijtgeraakt met het tracking nummer, en komt net dat pakket nu eens niet aan bij de koper !

Dus ik had graag gecheckt op de eBay site op mijn account wanneer ik het heb aangevinkt als zijnde verzonden, dan kan ik me misschien iets meer herinneren wat ik die dag nog heb gedaan en zo misschien dat bonnetje terug vinden.. cheers
Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Pakje niet toegekomen

@ mobenoelie

- ga naar "Mijn ebay"
- ga naar "verkocht"
- je ziet daar verschillende kolommen waardoor eentje met de titel "Actie"
- neem in deze kolom naast je object waar het over gaat in het keuzemenu de link "Transactiebestanden bekijken"
- Scroll naar beneden tot je het vak "Verkoopstatus en opmerkingen" tegenkomt
- in dit vak vind je onderaan de datum dat je aangegeven hebt als verzenddatum

Veel succes


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 10
laatste antwoord