we hebben een dik probleem met een verzending via TNT vanuit nederland naar belgie. Het pakket is met paypal betaald en de verzending verloopt getraceerd.
In de tracering zie ik het pakketje na een week retour naar nederland gaan omdat het zogezegd meermaals is aangeboden en uiteindelijk geweigerd (volgens tnt) maar hier heeft zich niemand aangeboden. mijn ouders zijn meestal thuis en er is geen aanbieding geweest en ook geen berichtgeving.
Het adres is gecontroleerd en is correct.
Nochtans krijgt de verkoper volgend bericht van tnt:
"
Geachte heer ,
Hartelijk dank voor uw reactie. In uw email stelt u een vraag over een door u verzonden pakket met barcode 3SWPPK1496106. Graag wil ik hierop reageren.
Deze zending is op 12 maart 2010 door de geadresseerde geweigerd en retour afzender gezonden.
In het kader van Wet bescherming persoonsgegevens mag ik u niet de naam geven wel het adres waar u de zending naartoe gezonden heeft.
(correct adres)
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
Jelly van Hielkema
Klantenservice TNT Post Pakketservice
"
Het pakket is echter niet aangeboden en de verkoper wijst met de vinger naar mij.
Dit is erg vervelend want een getraceerde verzending kost 13eur, TNT doet alsof het zijn werk heeft gedaan, ik heb geen produkt waarvoor ik betaald heb.
Hoe los ik zoiets op ? Ik kan moeilijk als bestemmeling naar TNT in nederland bellen, ik kan er immers niks aan doen.
Iemand advies ?