annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TNTpostpakkettenservice.be

2405dolfijn
Community-lid

Item gekocht in UK,helaas uitverkocht,word verstuurd wanneer het weer beschikbaar is,door het late opsturen en de snelheid van TNTpostpakkettenservice Belgie valt de verwachtte levering in mijn vakantie. Ik zoek telefoon nummer van TNTpostpakkettenservice Belgie,mag niet baten word niet beantwoord. TNTpostpakkettenservice Ned. gebeld,meteen kontact maar kunnen mij niet helpen. Dan maar gemaild met daarin vermeld dat ik met vakantie ben en er 14 dagen niemand thuis is en of ze het kunnen vast houden tot na mijn terugkomst. Het antwoord: "als wij 3x niemand thuis aantreffen word het pakket retour gestuurd". Ik lees dit pas als ik terug ben van vakantie en het pakket(100cmx35cmx35cm)voor de voordeur gevonden heb. Een geluk dat het er nog stond na minstens 10 dagen daar gestaan te hebben. Wat een ongelovelijke waardeloze service en dit anno 2010 ik zal iedereen waarschuwen om deze service niet te gebruiken, beginnende met deze site. Let wel het gaat over TNTpostpakkettenservice Belgie en niet TNT zelf daar ben ik wel zeer tevreden over.

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 8 Nov 2010 16:24 CET
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

TNTpostpakkettenservice.be

De 'gewone consumentenafdeling' van deze organisatie heet KIALA.

Ervaren ebayers weten hiermee genoeg...:^O





Bericht 2 van 4
laatste antwoord

TNTpostpakkettenservice.be

en niet TNT zelf daar ben ik wel zeer tevreden over.
Ik ben ook vrij tevreden over TNT, dat moet ik toegeven.
Maar Semtex of C4 vind ik toch nog iets beter.:-)


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

TNTpostpakkettenservice.be

sony-san
Community-lid

tot nu toe,GLS vind ik best!!!

Bericht 4 van 4
laatste antwoord