annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendkosten USA naar Nederland

marchey64
Community-lid
Hallo,

Ik probeer dit object vandaag (vannacht) te bemachtigen.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280505760340&fromMakeTrack=true#shId

Nu zie ik dat de verzendkosten $759,72UPS Worldwide Saver zijn.

Het object weegt ongeveer 40 KG, en de afmetingen zijn ongeveer 655 mm x 280 mm x416 mm

Mij lijkt dit bedrag aan de hoge kant of vergis ik me?

De afzender heeft al geprobeerd om het via UPS te verzenden, maar volgens hem wil UPS niet echt meewerken.
Het verzend depot ligt ook nog eens 160 KM bij hem vandaan.

Als het een redelijke prijs is dan wil ik er wel mee acoord gaan. Ik heb hem al gemaild, maar hij is op zoek naar een andere optie. Echter ik omdat ik niet weet of de verkopen maar wat zegt, vraag ik dus hier even om jullie mening.

Het op-en-neer mailen gaat ook niet echt super, omdat we met een tijds verschil zitten.

Ik wil het object dus koste wat koste hebben, want ze zijn schijnbaar zeldzaam. Dus het is nu of nooit.

Wie weet raad in deze??

Hartelijk dank allemaal

P.S. Is het ook mogelijk dat een verkopen een deal sluit met bijvoorbeeld UPS, en dat hij dan later van UPS ook nog eens een bedrag krijgt aangeboden?

Trouwens wie zet onder de advertentie de shipping methode en wat dat kost? regelt ebay dat of de verkoper? m.a.w. is dit ook te vertrouwen
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Verzendkosten USA naar Nederland

Ik wil het object dus koste wat koste hebben, want ze zijn schijnbaar zeldzaam. Dus het is nu of nooit.

Dan betaal je de gevraagde prijs !

Trouwens wie zet onder de advertentie de shipping methode en wat dat kost? regelt ebay dat of de verkoper? m.a.w. is dit ook te vertrouwen

Dat regelt de verkoper !

m.


m.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Verzendkosten USA naar Nederland

Oei, aan de biedingsgeschiedenis te zien heb je dat ding niet gewonnen, het probleem is opgelost. ;-)

m.


m.
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Verzendkosten USA naar Nederland

marchey64
Community-lid
Yep, net op de laatste seconde.
Dammmmmmmm :_|
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Verzendkosten USA naar Nederland

Wat is het eigenlijk voor ding ?

Een soort antieke harddisk ?

?:|





Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Verzendkosten USA naar Nederland

quasi9522
Community-lid
http://www-03.ibm.com/ibm/history/exhibits/storage/storage_3380.html

ik denk de hd van een oude server .

Bij de onderste foto van het item staat vermeld "1GB".

Qua vorm ,grootte en gewicht lijkt het een (oude)HD , met de schijven zichtbaar...
Bericht 6 van 6
laatste antwoord