annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat als verkoper driedubbele verzendkosten aanrekent?

futurumsimplex
Community-lid

Hallo


Ik heb 3 kinderpyamaatjes gewonnen bij eenzelfde verkoper. Ik vroeg om deze te combineren. Ik krijg vrijwel direct een mailtje dat dit in orde  is gemaakt en dat ik hopelijk akkoord ben met de verzendkosten. Wat blijkt: de verkoper heeft de verzendkosten ook gewoon X 3 gedaan = 13,50 euro voor het versturen van drie pyamaatjes. Heb het eens opgezocht bij de post. Een pakket versturen bij Taxipost 24h tot 2kg= 5,90 euro.


Heb een nieuwe mail gestuurd met deze bedenking, plotse stilte...


Indien zo'n verkoper de verzendkosten niet wil aanpassen, wat  kan je dan ondernemen?


 


Met vriendelijke groeten.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Wat als verkoper driedubbele verzendkosten aanrekent?

Simpel... niet betalen en de verkoper voor de keuze stellen: ofwel de verzendkosten corrigeren ofwel de verkoop annuleren.


Qua feedback zou ik ook niet lang twijfelen indien hij/zij niet meegaand is... rood bolleke!




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Wat als verkoper driedubbele verzendkosten aanrekent?

opgelet, als je als verkoper gewoon de factuur verzend dan telt de software van ebay alles 3 dubbel.


 


als voorbeeld, ik heb zopas 3 loks verkocht aan 1 en dezelfde koper, dan moet ik onderaan klikken op "aankopen combineren".  Wanneer ik dat niet doe let de software 3 x 6 euro op.


dus, kan zijn dat de verkoper van niets weet.


 


vraag om kiala te versturen, of zoek z'n email adres en doe het via deze weg want mails via ebay werken volgens mij niet erg steeds goed.


 


je kan natuurlijk ook betalen via paypal wat hij vraagt en dan nadien via paypal en via hem het teveel gevraagde terugbetalen.


 


ik zou mocht ik van U zijn nog niet onmiddellijk negatief reageren maar positief afwachten.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Wat als verkoper driedubbele verzendkosten aanrekent?

Best even afwachten tot na het weekend, heel veel mensen zijn op vakantie, als je maandag nog geen factuur krijgt met gecombineerde verzending, dan nog eens vragen aan de verkoper.



m.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord