annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat moet ik daar nu mee?

silvercats1
Community-lid

Twee weken geleden verkoop ik een jas waar erbij staat vermeld dat dit verstuurd wordt met kialapost.



Ik verstuur al mijn gegevens en vraag of ik de gegevens kan krijgen van het kialapunt naar waar het pakje moet verstuurd worden.



De persoon betaald alles zeer correct , maar reageert niet op de vraag van het kialapunt.



Ik heb nu welgeteld al 6 mails verstuurd 5 in het nederlands en 1 in het frans of het mogelijk is de gegevens door te versturen zodat ik vlug het pakje naar het kialapunt kan brengen.



Geen reactie , als ik dit verstuur met de post dan geef ik de jas weg, verstuur ik het met kiala win ik er nog 1 euro op.



Wat moet ik hier nu mee doen zeg?



Hoe gaan jullie daar in zo een situatie mee om?



Nogmaals dank


Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Wat moet ik daar nu mee?

Kan je het telefoonnummer van de koper niet vinden ?


Als dat niet lukt zou ik de betaling terugsturen, met de mededeling dat je geen verzendadres hebt.



m.
Bericht 2 van 14
laatste antwoord

Wat moet ik daar nu mee?

Normaal gezien mag dat geen probleem zijn, wanneer jij het pakje binnenbrengt bij het Kiala-punt in jouw buurt, bekijkt Kiala zelf welk punt het dichtste bij de bestemmeling ligt.


Heb je geen mail-adres van de koper, dan hoef je zelf de koper te verwittigen dat het pakje op dat bepaald Kiala-punt ligt te wachten, zodra jij er bericht van krijgt.


Trouwens, nog te weinig mensen kennen Kiala en weten dus niet of er al dan niet in hun buurt een Kiala-punt is.

Bericht 3 van 14
laatste antwoord

Wat moet ik daar nu mee?

silvercats1
Community-lid

Neen geen telefoonnummer, beiden bedankt voor de tips! ik kan al weer verder dan .



Dank u

Bericht 4 van 14
laatste antwoord

Wat moet ik daar nu mee?


beiden bedankt voor de tips! ik kan al weer verder dan .


 Dank u



Graag gedaan hoor en.. btw: je kan dat toch zelf opzoeken?


Geef op de site van Kiala het postnummer in van de koper en dan zie je zelf welk Kiala-punt het dichts in haar buurt ligt.

Bericht 5 van 14
laatste antwoord

Wat moet ik daar nu mee?

silvercats1
Community-lid

Ja maar dan heb je meerdere keuze's en misschien ,nemen ze liever eentje als naar het werk moeten of zo.



Ik zelf neem ook eentje 25 km verder van waar ik woon omdat dit ook handig is als ik passeer om naar het werk te rijden.




Want sommigen zijn helemaal niet mijn richting uit .



Groeten


Bericht 6 van 14
laatste antwoord

Wat moet ik daar nu mee?


Ja maar dan heb je meerdere keuze's en misschien ,nemen ze liever eentje als naar het werk moeten of zo.


Ik zelf neem ook eentje 25 km verder van waar ik woon omdat dit ook handig is als ik passeer om naar het werk te rijden.


Want sommigen zijn helemaal niet mijn richting uit .


Groeten



Ik begrijp je standpunt volkomen, maar als de kopers het zelf niet weten en/of niks laten weten, dan zullen ze het moeten stellen met het Kiala-punt dat of jij, of kiala zelf kiest... of niet dan?

Bericht 7 van 14
laatste antwoord

Wat moet ik daar nu mee?

silvercats1
Community-lid

Ja dat klopt ook wat je zegt, maar ik heb ondertussen goed nieuws ik heb een mail ontvangen. En dan nog met een kialapunt heel ver van hen af.



Ik ga daar leren mee rekening te houden dat sommigen inderdaad nog niet goed weten hoe kiala werkt en waar er een kialapunt is te vinden.



Groeten en dank

Bericht 8 van 14
laatste antwoord

Wat moet ik daar nu mee?

speedsterboy1
Community-lid

Ik zou de klant toch altijd de keuze laten tussen De post en Kiala.


Zelf zou ik  nooit kopen als het alleen verzending is met Kiala want als ik daar zoals in mijn geval speciaal voor naar een Kiala punt moet rijden hoeft het niet.

Photobucket

Bericht 9 van 14
laatste antwoord

Wat moet ik daar nu mee?


Ik zou de klant toch altijd de keuze laten tussen De post en Kiala.


Zelf zou ik  nooit kopen als het alleen verzending is met Kiala want als ik daar zoals in mijn geval speciaal voor naar een Kiala punt moet rijden hoeft het niet.



Hangt er van af... idd is het zo dat kiala nog te weinig afhaalpunten heeft en dat het dichtsbijzijnde soms ver van je woonplaats ligt, maar Kiala is goedkoper dan de post en met de nakende liberalisering van de postdiensten zou daar wel eens verandering in kunnen komen, nu zeker dat Kiala naar het schijnt wordt overgenomen door TNT.


Nu ja, mss toch beter de koper voor de keuze te stellen, tenslotte betaalt die de kosten.

Bericht 10 van 14
laatste antwoord