annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

dat zijn dan die "klantvriendelijke" verkopers

En verkopers maar klagen over al die slechte kopers... maar als koper moet je dit ook maar nemen:


 


Een verkoper biedt zowel verzending aan per post of met Kiala, als ik hem/haar dan vraag hoe één en ander werkt en er meer info over wil krijg je dit antwoord na vijf dagen:


 


****Geachte

Wij versturen per post met taxipost ( 6,40 euro ) of Kiala ( 5,00 ) , waarbij U zelf het pakket moet gaan afhalen in een Kialapunt het dichtse bij Uw woonplaats
Alle informatie betreft de Post of Kiala kan U vinden op hun respectievelijke websites
U moet alleen maar betalen voor de gewenste dienst*****


 


Maw... zoek het zelf uit stommerik!


Hééééééééll klantvriendelijk moet ik zeggen!


Nu heeft intussen een andere, wel vriendelijke verkoper mij al uitgelegd hoe Kiala werkt, wat niet wegneemt dat het niet de taak is van een koper om dat uit te zoeken, ik kreeg zelfs niet eens een bericht ivm met het verschuldigd bedrag.... die heeft dan een FB van 100%, hoe is mij een raadsel, van mij mag die geen groene bol verwachten, zoveel is ook duidelijk!

-- Bewerkt door walesha om 6 Dec 2011 20:46 CET
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

dat zijn dan die "klantvriendelijke" verkopers


 van mij mag die geen groene bol verwachten, zoveel is ook duidelijk!



 


Man, man, man ... is dat alles wat die ervoor moet doen ?


Besef je wel wat je als verkoper op ebay moet slikken zonder dat je enig verweer hebt ?


 




Bericht 2 van 9
laatste antwoord

dat zijn dan die "klantvriendelijke" verkopers

@supergiftman,


 


Waarom voel jij je persoonlijk aangevallen, behandel jij je klanten ook zo mss?

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

dat zijn dan die "klantvriendelijke" verkopers

Ach, ach, ach ...




Bericht 4 van 9
laatste antwoord

dat zijn dan die "klantvriendelijke" verkopers

Het antwoord van die verkoper was toch correct, kort en bondig. Ik zie niet in waarom dit een verkeerd antwoord is die een negatieve feedback kan opleveren.



Maarja.... door zulke kopers worden we afgestraft in onze feedback en onze beruchte sterrekes....



Ik heb ook zo eentje een neutrale (gelukkig) maar de sterrrekes waren ZEER slecht omdat mijn product duurder zou zijn dan de winkel... dan vraag ik mij af... waarom koop je het dan?

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

dat zijn dan die "klantvriendelijke" verkopers

Vind dat deze verkoper absoluut niets verkeerd heeft gedaan.


Inderdaad kort en bondig correct antwoord.


Zo krijgen we al snel slechte feedback en slechte sterretjes.


ge kunt al snel op uw teentjes getrapt zijn he

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

dat zijn dan die "klantvriendelijke" verkopers

Zoals verwacht... de verkopers hier direct in de aanval, jullie vinden dit een correct antwoord... helemaal niet want het geeft geen antwoord op de vraag.


Hij had net zo goed kunnen zeggen: "Zoek het zelf uit, betaal en val me niet lastig!"


Enne, comp-shop, sprak ik over een negatieve? In de nu, bijna zes jaar dat ik hier een account heb, heb ik slechts éénmaal een negatieve gegeven... ook alweer twee jaar geleden en die was voor 200% terecht!


Ik ken hier anders verkopers die heel wat klantvriendelijker zijn en hun klanten met raad en daad bijstaan en de moiete nemen hun vragen terdege te beantwoorden, dat kan ik van deze hier absoluut niet zeggen.

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

dat zijn dan die "klantvriendelijke" verkopers

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi walesha,


 


Er al eens aan gedacht dat de verkoper misschien uw vraag niet correct begrepen heeft? Heeft u duidelijk om een nieuwe "factuur" gevraagd met de totaal prijs voor het object en de verzending?


 


Trouwens ivm die vijf dagen tijd die de verkoper nodig had om te antwoorden: niet iedereen zit 24/24 7/7 achter zijn pc, hou ook rekening met weekends en met het feit dat die verkoper, als die nog redelijk nieuw is, misschien ook niet de details wist van hoe die kiala verzendingen werkt en zich eventueel ook nog moest informeren.


 


Volgens mij (en dit is mijn persoonlijke opinie) is dit niet echt een reden om onmiddelijk geen positieve feedback meer te geven. Hoogstens een lagere sterren score (3-4) voor communicatie zou ik zeggen.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

dat zijn dan die "klantvriendelijke" verkopers

@martijn,


 


Ik begrijp dat jij als moderator van Ebay de kerk in het midden moet houden, maar nu lapt hij mij een geschil wegens ontebaald object aan mijn broek, terwijl ik twee dagen geleden al een storting deed... idd zit niet iedereen 24/7 achter zijn PC, maar als verkoper dagelijks een paar keer je rekeningen nakijken is ook te veel werk dan??


Eerder hoe, ik weet nu zeker dat deze verkoper van onwil is, ééntje van het type: "kopen, betalen en ni komen zeveren!"

-- Bewerkt door walesha om 9 Dec 2011 10:14 CET
Bericht 9 van 9
laatste antwoord