annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

het is weer verlof zunne

De pakketten gaan weer vlot verloren bij de post !


 


Kunnen we daar echt niets aan doen ?

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

het is weer verlof zunne

sharknose_78
Community-lid

Met tntpost werken voor de zomermaanden ... iets langer onderweg wat België betreft ( voor het buitenland is het min of meer hetzelfde ) en de prijs is in sommige gevallen gunstiger. Enige nadeel is dat een tntpost / krantenwinkel al eens wat verder uit de buurt is en buiten de Europese unie en boven 10kg niet mogelijk is tenzij je naar een tntbussiness point gaat wat dan meestal wel een eind uit de buurt is.


 

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

het is weer verlof zunne

deze week al 5 pakketten die geregistreerd staan als afgeleverd maar nergens te bespeuren zijn

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

het is weer verlof zunne

Ik had een brief gepost vorige week en heb deze terug gekregen zonder postzegels.


 


er hing een briefje aan "met bericht om juist te frankeren".


 


je zag dus heel duidelijk dat de 2 kleefpostzegels er af gehaald werden, dat er effectief 2 postzegels op de brief hingen.


 


ik heb een klacht ingediend en gisteren 2 postzegels ontvangen van de post met excuses.


 


het moet dus zijn dat dit nog wel eens gebeurd.

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

het is weer verlof zunne

speedsterboy1
Community-lid

Wat mij opvalt is dat er toch ook zijn die vragen om bestolen te worden. het is regelmatig dat ik iets ga posten en dat je één of meer brieven of enveloppen zo uit de gleuf zou kunnen nemen, dit is dan wel als de bus bijna vol is maar dan kan je ze nog deftig posten zonder dat er iem. aankan.

Photobucket

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

het is weer verlof zunne

Ik gebruik oudere postzegels voor het frankeren van mijn zendingen.  Deze week twee reacties ontvangen van kopers :


1) koper heeft zending ontvangen, maar de postzegels waren van de envelop verwijderd


2) een andere koper vroeg mij om geen 'te mooie' postzegels te gebruiken


 


Gisteren nog een zending teruggekregen met de melding dat adres bestemmeling fout was.  Navraag bij koper leert mij dat adres wel correct was.  Het personeelsverloop bij de facteurs zou volgens koper de reden zijn.

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

het is weer verlof zunne

Ze mogen daar dringend eens werk maken van de opleiding van nieuwe facteurs.


Wat ik onlangs had, was dat er een pakket bij mij in de bus was gestoken ipv bij de bestemmeling.


Mijn adres staat op de achterkant van de brief als retourzender en toch hadden ze dat bij mij terug ingestoken !


Er stond niets op van dat het te weinig gefrankeerd was of zo, gewoon terug gekregen.

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

het is weer verlof zunne

Ooo, dat kwam ik ook al tegen, met een kilopost vignet hadden ze het gewoon weer naar mij gestuurd in plaats van de bestemmeling!    Ze hebben zich ge excuseerd bij de post voor dit domme voorval.

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

het is weer verlof zunne

ik wacht reeds 1 maand en 1 week op een zending uit Amerika.


 


'k wacht 44 dagen om een claim in te dienen.  Moet voor 45 dagen gebeuren.

-- Bewerkt door delamontcuriosa om 15 Jul 2011 12:54 CEST
Bericht 9 van 9
laatste antwoord