annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pakket bij douane,paypal kopersbescherming

leen.123
Community-lid
Mij pakketje ligt sinds 12/01/2010 bij de douane,pakketje komt uit USA
Vorige week een brief gekregen om een factuur op te sturen
Ik heb dit doorgemaild en per aangetekend schrijven ook verstuurd
Niks meer van gehoord
M'n track trace blijft gewoon hetzelfde staan als de 12
Als dat nu nog zo enkele dagen duurt,kan ik dan een paypal claim openen ,wegens niet ontvangen pakketje
Na 45 dagen telt het niet meer bij paypal ,maar eind deze week is m'n betaling wel bijna een maand geleden
Ik heb heus wel geduld ,maar ik wil ofwel m'n pakket ofwel m'n geld terug zien
Wie weet er hoe de kopersbescherming is in zo'n geval
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

pakket bij douane,paypal kopersbescherming

ik zou nu geen klacht indienen bij paypal, aangezien het pakje wel degelijk onderweg is.
Als jij een claim indient, wordt het geld bij de verkoper geblokkeerd, terwijl hij wel degelijk verstuurd heeft. Bij de douane moet je nu eenmaal wat geduld hebben.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

pakket bij douane,paypal kopersbescherming

joaquin-antique
Community-lid
Mijn pakket uit Amerika ligt al vanaf 2 maart 2009 "ter controle" bij de Belgische douane. :_|





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

pakket bij douane,paypal kopersbescherming

moviefanpat
Community-lid
sinds 2 maart ?! En niets wat je kan ondernemen of is dit een typisch Belgisch verschijnsel. Abnormaal-normaal dus m.a.w.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

pakket bij douane,paypal kopersbescherming

joaquin-antique
Community-lid
Ja, dit is een typisch Belgisch verschijnsel. :^O

Van mij mogen ze het houden hoor en doorverkopen op het Vossenplein.
Het was een retourzending. :^O

Normale zendingen, waarvoor ik betaald heb, laat ik in Nederland bezorgen. Nooit een probleem, zelfs in de meeste gevallen geen BTW heffing en/of invoerrechten en natuurlijk al helemaal die illegale aanrekening van € 10 niet die De Post er nog eens bovenop doet.





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

pakket bij douane,paypal kopersbescherming

stefanrobert
Community-lid
hoi leen,

Weet jij inmiddels al meer over je pakket?? Ik zit zelf ook te wachten op een pakket uit china namelijk. 24 febr verstuurd naar my 1 maart 2010 aangekomen in nederland. Ben vollop aan het mailen naar HK EMS waarmee pakket is verstuurd, verkoper en elke keer maar contact aan het zoeken met TNT. Pakket zou bij douna liggen en kan 30 dagen duren voordat het eventueel geleverd word krijg ik als antwoord. Belachelijk toch. Wat heb jij gedaan met je pay pal betaling?? Ik zit er toch hard aan te denken om de boel te blokeren en als pakket inderdaad hier ontvangen word blokering op te heffen. Maar weet niet wat nu het beste is.

Als je meer weet inmiddels zou je het mij willen laten weten.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord